Om det blir en hingst kan den ju heta Karl-Gustav.Du får väl döpa ditt stoföl till Valborg om hon föds i kväll......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det blir en hingst kan den ju heta Karl-Gustav.Du får väl döpa ditt stoföl till Valborg om hon föds i kväll......
Min sambo är helt förundrad över mängden tutt- och fiffibilder i mitt flöde på Facebook just nu och undrar vad det är för fel på oss hästfolk, medan jag hävdar att det är heeelt normalt att slänga upp bilder på sin hästs privata delar flera gånger om dagen när det drar ihop sig. Kanske inte kollar avelssidorna när jag sitter öppet bland folk dock
Ett av stuterierna på Facebook postade häromdagen stolt ett videoklipp på en av hingstarna på väg till bocken med en text som löd nåt i stil med "så här på är våra hingstar när de ska gå på bocken". Den videon måste ju klassas som olämpligt innehåll av alla människor som ser den som inte är häst- eller avelsintresseradeHahaha, samma här! Tänk förut när det var juvertrådar och massa folk postade typ tre bilder två gånger om dagen. Det var det enda som fanns i de trådarna, inga söta magbilder, bara tuttar! När jag gick i gymnasiet fick man liksom smygöppna så ingen skulle se vad man höll på med, för det var tydligen hästporr om man frågade mina kompisar som råkade se en gång.
Ett av stuterierna på Facebook postade häromdagen stolt ett videoklipp på en av hingstarna på väg till bocken med en text som löd nåt i stil med "så här på är våra hingstar när de ska gå på bocken". Den videon måste ju klassas som olämpligt innehåll av alla människor som ser den som inte är häst- eller avelsintresserade
Precis samma tyckte min make, jag hade filmat när Dingla fick sin lille Domino, Matte tyckte jag var konstig som filmade det...Hihi, jag såg den också, fast via Tidningen Ridsport. Inget konstigt att kolla på film på en fölning heller, men det var visst också äckligt enligt sambon.
Ni vet det som jag trodde var mjölk på hasen? Det visade sig att det var frön från halmen som borrat sig in i pälsen.