Juvret ser så torrt ut, hade velat smörja in det med nån olja, typ barnolja eller rapsolja. Men tja, som sagt så är ju inte damen så vidare värst förtjust i mina närmanden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Popcorn o kaffe? En sån kombinationNästan så jag håller med dig nu när jag sitter och jämför! Hon kanske lyssnar på mig trots allt!? Lite orolig i hagen en sväng nu också men inte så att jag tror det är på gång just exakt nu. Blir popcorn och kaffe inatt då!
Popcorn o kaffe? En sån kombination
Hoppas fölet kommer snart, jag är också nyfiken.
Mjölken är vit! 
Härligt @Narcissa!
KL
Fröken åt upp lunchen typ precis till middagen. Nu var det soligt så täcket åkte av, tog lite nya kort. När jag jämför med korten jag sist tog på juvret så har det ju faktiskt vuxit till sig lite, även fast det känns som att det krympt. Tycker nog magen har sjunkit ner lite? Dygn 344 idag alltså.
@Narcissa
Var det lugnt hela natten hos dig också? Här blir det nog inget föl, haha. Hon verkar då inte ha några som helst planer på att kläcka åtminstone! Heeelt lugnt inatt. Har legat och sovit flera timmar precis som vanligt. Blir inte klok på juvret heller. Ena stunden tycker jag det har vuxit, i nästa tycker jag att det är borta. Har ju sagt hela tiden att det blir väl en valborgsfölis, men hon lär väl gå en vecka till som det verkar nu!
@Molin
Jomenvisst, min finaste ponnyflicka! Sålde grabben och behöll syrrans ponny istället. Varför växa ifrån ponnystadiet, det är ju det roligaste som finns!
@Maja_Kandi Vad kul det =D
Då hoppas jag du snart får dig ett föl, hur ser hon ut idag då? Kanske kommer det ikväll
Så himla spännande och följa er, ser fram emot nästa år för min del förhoppningsvis