Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa det vill jag.
Ser att du får hjälp av boxgrannenMin dam har typ slutat äta sedan ett par dagar tillbaka, pillar bara på hösilaget och inget kraftfoder alls går ned (är nu på dygn 223) :/ ser inte särskilt nära fölning ut ännu, men är rätt trist väder fortfarande... Min stuteriägare fick kameran att fungera till min telefon så nu spionerar jag en massa på vad hon gör iallafall :P
Hon hänger typ jämnt där, är tydligen väldigt tråkigt i sin egen boxSer att du får hjälp av boxgrannen
Oj, ja! Att vänta 100 dagar till nu vore hemskt@Vingra 323 va?
Welcome to my world.Oj, ja! Att vänta 100 dagar till nu vore hemskt
Du har ingen möjlighet att utfodra henne vid ligghallen då? Annars kanske det är lämpligt att börja ta in henne lite tidigare.Hon är väl lydig @Maja_Kandi
Själv är jag lite bekymrad över Sunny. Min hage är som ett U, med ligghallen i ena änden och utfodring av hösilage i andra. Det är en rejäl uppförsbacke för att komma till fodret, plus att de måste passera en bäck i ravinen som är översvämmad såhär års.
Igår kväll regnade det, så jag stod inte och väntade på att de skulle gå runt. Idag packade jag hösilage och när jag var klar hade Sunny inte gått runt, utan stod kvar vid ligghallen och åt halm...
Så nu funderar jag på om jag ska låta henne sova inne nattetid redan nu. Hade tänkt vänta till första juni. Men hon måste ju äta.
Hon är väl lydig @Maja_Kandi
Själv är jag lite bekymrad över Sunny. Min hage är som ett U, med ligghallen i ena änden och utfodring av hösilage i andra. Det är en rejäl uppförsbacke för att komma till fodret, plus att de måste passera en bäck i ravinen som är översvämmad såhär års.
Igår kväll regnade det, så jag stod inte och väntade på att de skulle gå runt. Idag packade jag hösilage och när jag var klar hade Sunny inte gått runt, utan stod kvar vid ligghallen och åt halm...
Så nu funderar jag på om jag ska låta henne sova inne nattetid redan nu. Hade tänkt vänta till första juni. Men hon måste ju äta.
Du har ingen möjlighet att utfodra henne vid ligghallen då? Annars kanske det är lämpligt att börja ta in henne lite tidigare.
Jag tycker juvret ser mer färdigt ut nu än på dina andra bilder. Det ser ut att ha fyllt i spenarna, och det börjar se sådär varmt och svullet ut som det brukar göra när det verkligen är på gång.