Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Maja_kandi är ditt sto förstföderska? Har en hemma som är det och förväntar mig att hon kommer att gå övertiden
Om hon inte fölar snart får du stoppa in henne i ugnen på låg temperatur, som man gör när man ska kläcka kycklingar.Men nu lell! Nu vid lunch har minsann juvret börjat fylla på ordentligt och skåran emellan är i princip borta! Att det skulle behövas 25 grader i solen och vindstilla innan det hände nånting roligt! Skitsvårt att ta bilder ute när det är så ljust men jag tog några iaf!
Om hon inte fölar snart får du stoppa in henne i ugnen på låg temperatur, som man gör när man ska kläcka kycklingar.
Här börjar det nog också dra ihop sig. Flyttade Räkan till fölningshagen där kameran är riggad igår. Vaxproppar och vandrar lite oroligt, men hon brukar inte följa på dagen. Det lär väl komma i natt eftersom särbon som har mer än 100 fölningar i bagaget är bortrest!
Om inget annat fungerar så får du placera henne mot en södervägg invirad i ugnsfolie, så ska du se att ungen dyker upp fortare än kvickt.Hahaha Det var nåt nytt! Har funderat på att hänga en morot i svansen men i den här värmen kanske hon tror att hon hamnat i en ugn så det löser sig själv.
Om inget annat fungerar så får du placera henne mot en södervägg invirad i ugnsfolie, så ska du se att ungen dyker upp fortare än kvickt.
Åh är det inte typiskt så säg! Hoppas hon håller sig tills särbon kommit hem igen!
Földans!!Men nu lell! Nu vid lunch har minsann juvret börjat fylla på ordentligt och skåran emellan är i princip borta! Att det skulle behövas 25 grader i solen och vindstilla innan det hände nånting roligt! Skitsvårt att ta bilder ute när det är så ljust men jag tog några iaf!
Här kommer bilderna!
Här var i söndags kväll:
Vet inte om ni kan följa länken. Får inte in bilden!
Vad tror ni? Gul mjölk.
http://horsesandheelers.blogg.se/2016/may/mjolk.html
Jaahaaa så dumt. Tack! Har svårt att föra över från mobilen. Juvret är rätt fullt och spänt. Kan nog fyllas lite mer men hon är rätt klar.
Du kopierade fel länk
Hur ser juvret ut i övrigt?
Jaahaaa så dumt. Tack! Har svårt att föra över från mobilen. Juvret är rätt fullt och spänt. Kan nog fyllas lite mer men hon är rätt klar.