Varsågod @Festina_Lente !
Jag säger också
Nu har Darina så klibbig vätska i juvret att allting klibbar fast (halm och sånt).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla som dansa! Det blev föl! En vacker Fuxhingst precis vad jag ville ha!
Grattis!Tack alla som dansa! Det blev föl! En vacker Fuxhingst precis vad jag ville ha!
G
Grattis!
Här händer inte mycket. Stoet är lugnt. Har vita droppar på spenarna men inte så mycket mer tecken.
Min hade 27 på reffen ikväll och har redan legat på sidan och stånkat galet - men inget föl än. NU står hon i godan ro och käkar hö. Det närmar sig...
det var värst vad hon kniper!Min hade 27 på reffen ikväll och har redan legat på sidan och stånkat galet - men inget föl än. NU står hon i godan ro och käkar hö. Det närmar sig...
Grattis @Festina_Lente !
Här drog jag i gång vakandet tidigare i veckan då stoet plötsligt fyllde i juvret. Förra gången fölade hon på dygn 327 utan några särskilda tecken innan, så jag tänkte att här gäller att vara på hugget. Nu när vädret blev kallare gick hon i stället bakåt i utvecklingen, så föl känns ganska långt borta. Är på dygn 322 i dag...
Är era väderkänsliga? Mina har fölat när det varit varmt och vackert väder tidigare, men vågar ju inte lita på att det är någon sanning.
Fast inte inatt
Jävla märr - jag är trött nu. Hoppas att resten av befolkningen vaknar snart så jag kan gå och sova.
Tack! Det behövs kan du tro. Inte tillstymmelse till föl.....gäsp.
Tack! Det behövs kan du tro. Inte tillstymmelse till föl.....gäsp.
Klockan 00.15 inatt födde Darina en välskapt skimmelhingst efter CHGs Red Hot Chilli 1285 - D-day - Swift. Allt har gått bra men han tog tid på sig att resa sig så vi fick mjölka ur råmjölk och nappa honom.
All peppdans hjälpte.
Så nu tackar Darina för sig i den här tråden och jag väntar in Indra som är beräknad 10 maj.