Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen då är ju ni före oss till och med! Då kan vi knapra på naglarna tillsammans..Första gången för mig o mitt sto med Hon är beräknad till 26 mars, tog sig direkt vilket jag absolut inte räknat med! Hon e juh 17 år o aldrig betäckt innan så trodde de skulle ta några försök... Men är glad över en tidig fölunge om nu allt går bra! Är oxå nervös o varit sen dag ett...
Hehe mm de får vi göraJamen då är ju ni före oss till och med! Då kan vi knapra på naglarna tillsammans..
På kvällarna blir jag ofta fast i stallet och står och tittar på och beundrar Kottens mage. Det är så fascinerande! Fem långa månader kvar...
Tänkte passa på o fråga er som fått föl tidigare vilka hjälpmedel när det väl närmar sig fölning som är bäst? Kamera kommer installeras, har bara 20m ut till stallet så det känns bäst att slippa störa dem så mkt som möjligt. Men vad är sedan bäst av de olika fölvakterna och eller mjölktest? Dela gärna med er av era erfarenheter, tror vi e några som gärna får lite tips o råd på den biten
Jag har testat min hemma nu i alla fall och den fungerar utmärkt att spionera på katten med så hoppas den blir lika bra i stallet. En D-link 933 är det.Jag har också en D-link som man kan logga in och titta på över internet. Kommer inte ihåg vad modellen heter men någon av mellanpris-modellerna med mörkerseende från dom. Om den är bra eller inte låter jag vara osagt då jag inte provat den än.