stjarnhimmel
Trådstartare
Idag somnade jag på bussen på väg till jobbet. Busschauffören kom och väkte mig. Tur att jag skulle till sluthållplatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
6 får du fixa själv
Men lite kärlek kommer här...
Jag gissade det. Läste i Metro om pandans nya sexrekordHappy Panda!
Idag är pandan rätt glad.
Men vad ni är sexfixerade i denna tråden!Jag gissade det. Läste i Metro om pandans nya sexrekord
Yes please
Men vad ni är sexfixerade i denna tråden!
Yes please
Ja, och?
Skyll på mediaJa sexfixerad är jag med.. Sex är kul och bra. Och finns inte i mitt liv nu.
men just pandasex verkar alla ha fastnat för här.
Skyll på media
Nej, det är metros fel. De rapporterar ju om pandasex hela tidenDet är alla bloggares fel. De fördärvar ungdomarna.
Nej, det är metros fel. De rapporterar ju om pandasex hela tiden
En usch och blääää-dag alltså...Idag är jag lite less på det mesta... Lite för mycket motgångar och jobbiga saker... Inget livsavgörande utan mest sånt som gör mig less helt enkelt.. Tex min mamma som inte tycker att min yngsta ska få följa med till London, och fine det hade kanske varit okej men hon har lovat honom i snart två år att hon ska göra något med honom och ändå väljer hon minst äldsta hela tiden... Engelskan känns lite övermäktig just nu, mest för att jag inte känner att jag får arbetsro, maken pratar om att vi ska åka på semester till åland, vilket låter trevligt tills det kommer fram att han tänkte spela golf och så kunde jag roa barnen, sen kunde han fiska och jag roa barnen... Ja ni ser mönstret? Han kom själv på att det kanske inte var någon bra idé men det stör mig att han ens kom på idén..
Sen har jag pratat med svärmor två gånger idag... Alzheimer är en jävla skit sjukdom, men jag har inte riktigt energi att orka med svärmor när hon aldrig har varit särskilt trevlig mot mig... Och jag vet att hon är sjuk men den där j*vla offermentaliteten har hon alltid haft och det blir ju inte bättre av att hon inte kommer ihåg... Jag känner mig skitelak men jag orkar inte riktigt idag... Sen har jag en massa extra barn här hemma eftersom det är påsklov så det blir ytterligare saker att hålla koll på... En blä dag helt enkelt...
En usch och blääää-dag alltså...
Man får ha sånna ibland! Skickar en tröstkram från både mig och gamla Einar
Men inte bukefalister, väl?Jobbet... suck...
Människor... suck...
Kollegor och chefer och allt... suck..
Människor gör mig så trött...