stjarnhimmel
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag somnade jag på bussen på väg till jobbet. Busschauffören kom och väkte mig. Tur att jag skulle till sluthållplatsen.
Idag är jag lite less på det mesta... Lite för mycket motgångar och jobbiga saker... Inget livsavgörande utan mest sånt som gör mig less helt enkelt.. Tex min mamma som inte tycker att min yngsta ska få följa med till London, och fine det hade kanske varit okej men hon har lovat honom i snart två år att hon ska göra något med honom och ändå väljer hon minst äldsta hela tiden... Engelskan känns lite övermäktig just nu, mest för att jag inte känner att jag får arbetsro, maken pratar om att vi ska åka på semester till åland, vilket låter trevligt tills det kommer fram att han tänkte spela golf och så kunde jag roa barnen, sen kunde han fiska och jag roa barnen... Ja ni ser mönstret? Han kom själv på att det kanske inte var någon bra idé men det stör mig att han ens kom på idén..
Sen har jag pratat med svärmor två gånger idag... Alzheimer är en jävla skit sjukdom, men jag har inte riktigt energi att orka med svärmor när hon aldrig har varit särskilt trevlig mot mig... Och jag vet att hon är sjuk men den där j*vla offermentaliteten har hon alltid haft och det blir ju inte bättre av att hon inte kommer ihåg... Jag känner mig skitelak men jag orkar inte riktigt idag... Sen har jag en massa extra barn här hemma eftersom det är påsklov så det blir ytterligare saker att hålla koll på... En blä dag helt enkelt...
Jag har ju börjat sy lite, och i och med det tittat på tyger.
Jag hittade dessa:
Drakar och ... Pegaser
Oh, de här gillade jag skarpt, född i Drakens år som jag är.
Var finns domJag har ju börjat sy lite, och i och med det tittat på tyger.
Jag hittade dessa:
Drakar och ... Pegaser
Just nu är det mest att min hjärna inte riktigt vill komma ihåg det där som jag borde kunna... Och att jag inte får tillräckligt med arbetsro... Men på måndag är lovet slut och ungarna i skolan så jag kan plugga ifred! Jag fick till mitt tal om Margaret Thatcher åtminstone så att jag känner mig nöjd!Kram!
Ibland är allt skit. Det brukar liksom komma samtidigt av någon anledning...
Läste du engelskan på distans? Du får gärna fråga om det är något jag kanske kan hjälpa till med
Jaha, så googlar man efter drakpåslakan och vad får man...
dessa drak-wannabees
Pssssst - det gör jag också (men tala inte om det för dom!)Fast jag gillar ugglor också
Eh, walmart?? (bildgooglade dragon fabric)ÅH! Me like!
Var hittar man dom?
Jag är född i elddrakens tecken.
Googla bomull grön riddareVar finns dom
Det där i grönt, det bara måste jag haaaaaa
Pssssst - det gör jag också (men tala inte om det för dom!)
MEN DOM SKA INTE INBILLA MIG ATT DOM ÄR DRAKAR!!!!
Eh, walmart?? (bildgooglade dragon fabric)
Googla bomull grön riddare
Inbillning...
Sånt är läskigt, skönt att det gick bra!Dagens lärdom-inte köra bil på kvällen när jag är för trött. Allt gick bra, ingt farligt uppstod. Men- känslan när man får anstränga sig för att se ordentligt,
Hm... En viss person förelsog att pandan skulle jobba i sommar..Sommarlägret Gulag är öppnat, @stjarnhimmel har tjatat så om läger i sommar och fler är välkomna. Annars ligger syrrans ungar risigt till, det krävs ju ungar för att kunna syssla med BARN-arbete.