Måste flasha OS-partitionen, jag har fått någon jävla trojan som jag inte kan skrubba bort
Hade jag en idiot som kontruerar dylik skit framför mig nu skulle den inte leva länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför lägger du in en bild på mig då? Jag är inte ensam skyldig!Vad fasen... Nu blir jag ju mobbad igen och får inga notiser...
Det var den jag hittade när jag sökte på crazy dragon... Kan jag rå för hur du uppfattas av internettet?Varför lägger du in en bild på mig då? Jag är inte ensam skyldig!
*muttrar* CRAZY? Ni kan få se på crazy om ni vill ha det på det visetDet var den jag hittade när jag sökte på crazy dragon... Kan jag rå för hur du uppfattas av internettet?
*muttrar* CRAZY? Ni kan få se på crazy om ni vill ha det på det viset
jag tyckte väl att jag såg dig stappla omkring. Lyckades ju t o m fota dig så vete sjutton om du får godkänt på ninja skills...
När ni minst anar det så dyker jag upp i skuggorna
Vi tycker synd om dig men du måste skriva så att en stackare som mig förstår, nu blev det begripligt vad det är du går igenom, det andra nåja jag behöver ju inte säga att jag funderade på i vilken sport du skulle vara med i OS? Och så @Barret får jag inte glömma! På tal om folk som håller sig borta för att kolla hur mycket vi saknar dem, var är @Jannice någonstans?Är det ingen som tycker synd om mig för att jag måste ominstallera allt på datorn pga de där j-la draktrojanerna...
Just ja, @Barret
Vi tycker synd om dig men du måste skriva så att en stackare som mig förstår, nu blev det begripligt vad det är du går igenom, det andra nåja jag behöver ju inte säga att jag funderade på i vilken sport du skulle vara med i OS? Och så @Barret får jag inte glömma! På tal om folk som håller sig borta för att kolla hur mycket vi saknar dem, var är @Jannice någonstans?
I min översättning:
Måste flasha OS-partitionen, jag har fått någon jävla trojan som jag inte kan skrubba bort
Hade jag en idiot som kontruerar dylik skit framför mig nu skulle den inte leva länge
När jag såg att @athena_arabians skulle flasha OS så tänkte jag i helt andra banor... Och drog mig till minnes en bild på @Wingates som råkade ligga i mitt arkiv.Vi tycker synd om dig men du måste skriva så att en stackare som mig förstår, nu blev det begripligt vad det är du går igenom, det andra nåja jag behöver ju inte säga att jag funderade på i vilken sport du skulle vara med i OS? Och så @Barret får jag inte glömma! På tal om folk som håller sig borta för att kolla hur mycket vi saknar dem, var är @Jannice någonstans?
I min översättning:
Jag måste överge min OS plats eftersom mannen från Troja behöver skrubbas!