Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh:
Måste flasha OS-partitionen, jag har fått någon jävla trojan som jag inte kan skrubba bort :down: :rage:

Hade jag en idiot som kontruerar dylik skit framför mig nu skulle den inte leva länge :rage: :rage: :rage:

Vad fasen... Nu blir jag ju mobbad igen och får inga notiser... :mad::cry:
dragon-mommy.jpg

Är det ingen som tycker synd om mig för att jag måste ominstallera allt på datorn pga de där j-la draktrojanerna... :cry: :cry:

Just ja, @Barret ;) :p :D
:love: Vi tycker synd om dig men du måste skriva så att en stackare som mig förstår, nu blev det begripligt vad det är du går igenom, det andra nåja jag behöver ju inte säga att jag funderade på i vilken sport du skulle vara med i OS? :D Och så @Barret får jag inte glömma! På tal om folk som håller sig borta för att kolla hur mycket vi saknar dem, var är @Jannice någonstans?

:love: Vi tycker synd om dig men du måste skriva så att en stackare som mig förstår, nu blev det begripligt vad det är du går igenom, det andra nåja jag behöver ju inte säga att jag funderade på i vilken sport du skulle vara med i OS? :D Och så @Barret får jag inte glömma! På tal om folk som håller sig borta för att kolla hur mycket vi saknar dem, var är @Jannice någonstans?

:confused: :confused: :confused:

Jag tyckte jag var hur tydlig som helst... :cautious:

@Jannice har nog ramlat av den fläckiga hästen när den såg en drake bakom ett träd! :p eller så blev hästen rädd när den såg en av @Barrets prickikorvar och trodde det var en krympt spegelbild! :rofl:

När jag såg att @athena_arabians skulle flasha OS så tänkte jag i helt andra banor... Och drog mig till minnes en bild på @Wingates som råkade ligga i mitt arkiv.
1300-FLASHER_GREMLIN3.jpg

Yes! NÅGOT går bra idag iaf, jag fick en klipptid IMORGON hos min favoritfrissa. Jag missade ju tiden jag hade för att den sabla lastbilschauffören tyckte det var en bra idé att lägga lastbilen tvärs över vägen när jag var på väg hem. Jag fick ingen ny tid förrän ibörjan på maj (hon är duktig dvs populär). Jag ringde desperat nyss för att boka en tid hos en av de andra där för mitt hår gör mig vansinnig och det visade sig att hon hade ett återbud imorgon :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 689
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
9 238
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar