Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så är det med katterna. Antingen är man deras slav eller så ser man till att hålla sig långt ifrån dem. Finns ingen middle ground för det.
Jag sträcker mig så långt som att mata kompisars katter när de är bortresta... ;) Tur att man inte är riktig kattmänniska, dottern har visat sig vara rejält allergisk... Hon blir rödflammig och ögonen svullnar upp efter någon timme med en katt... Om jag preppar henne innan med clarityn och hon låter bli att gosa så fungerar det hyfsat hemma hos vänner som har katt.

Jag sträcker mig så långt som att mata kompisars katter när de är bortresta... ;) Tur att man inte är riktig kattmänniska, dottern har visat sig vara rejält allergisk... Hon blir rödflammig och ögonen svullnar upp efter någon timme med en katt... Om jag preppar henne innan med clarityn och hon låter bli att gosa så fungerar det hyfsat hemma hos vänner som har katt.
Jag är faktiskt utan katt för första gången på drygt 21 år. Det känns skitkonstigt...

Har alla lagt av att skriva i tråden?
Det ogillas skarpt. :rage: :mad: :yuck:

Jag håller på att installera de där småprogrammen som är så bra att ha och som tar en sådan j-la tid att få in eftersom de flesta vill ha en omstart innan de fungerar...

Jag tycker faktiskt synd om mig själv fortfarande :arghh: det hjälper inte att jag försöker trösta mig med att jag kommer att ha en jätteren dator... :(

Jag håller på att installera de där småprogrammen som är så bra att ha och som tar en sådan j-la tid att få in eftersom de flesta vill ha en omstart innan de fungerar...

Jag tycker faktiskt synd om mig själv fortfarande :arghh: det hjälper inte att jag försöker trösta mig med att jag kommer att ha en jätteren dator... :(

Jaså... jag trodde du skulle flasha OS-ansökan.. :confused:
Det var ju det som vi pratadee om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 678
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
9 023
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar