Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att hålla mig lite on topic så är nästa projekt matchande ländtäcke och schabrak med flames.. :o
Måste hitta några snygga drakar att brodera dit också :angel:

FRågan är vad ländtäcket är till? till drake? till häst?

Nordisen jag ska köpa ska bli min stridshäst tänkte jag...för att skjuta bågskytta ifrån... Så hen måste också få lämplig utrustning sen. :D

Vet ni vad... det är TGIF!

2bab5fe54dcb23899c48ce3bea9511827545c5ae.png

party-smiley.png

smiley-wine.jpg

Cheers--cheers-champagne-wine-smiley-emoticon-000272-large.gif

Hm jag är chaufför den här fredagen... Barnen har skoldisco... :D Men den stora deklarerade att hon minsann inte tänkte gå på disco med massa små barn så nu behöver jag bara hämta den yngsta och hans kompis som ska sova kvar här. ;)

:rage: Skottpengar på maken just nu... Jag traskade hem med daghunden i mörkret alldeles nyss eftersom hennes husse jobbade sent ikväll. På vägen hem gick jag i mina egna tankar med huliganen snosande i diket, helt plötsligt avgrundsmorrar han och jag hör ett sånt där "skratt" man hör i skräckfilmer och så en svart klädd figur som står och trycker bland några träd... :nailbiting: Många tankar hann snurra den där tredjedelens sekund innan det gick upp för mig att det var maken som tyckte att han var rolig... :rage::mad:

:rage: Skottpengar på maken just nu... Jag traskade hem med daghunden i mörkret alldeles nyss eftersom hennes husse jobbade sent ikväll. På vägen hem gick jag i mina egna tankar med huliganen snosande i diket, helt plötsligt avgrundsmorrar han och jag hör ett sånt där "skratt" man hör i skräckfilmer och så en svart klädd figur som står och trycker bland några träd... :nailbiting: Många tankar hann snurra den där tredjedelens sekund innan det gick upp för mig att det var maken som tyckte att han var rolig... :rage::mad:

:rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Han förtjänar att få en hård spark någonstans. Hälsa det.

:rage: Ibland är det väldigt skönt att vara särbo... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 678
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
9 020
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar