Snurrfian
Moderator
Skicka dem till mig du! När de har kommit hit har de nog lugnat ner sig lite!Bra, då drar jag igång den och är det någon som klagar säger jag att @Snurrfian tyckte det gick bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skicka dem till mig du! När de har kommit hit har de nog lugnat ner sig lite!Bra, då drar jag igång den och är det någon som klagar säger jag att @Snurrfian tyckte det gick bra!
... gör inte direkt ont att titta på ...@Mia_R: Jag ÄLSKAR kombinationen av campy, allvar, action och gammal rockmusik i Supernatural!
Och Jensen Ackles...
Alltså, den svenska enhörningen fryser inte, men den spanske säger att han fryser för det mesta och borde få bo inomhus, särskilt om det regnar. Och om det är massa insekter som bits.Men de fryser inte... De är ju magiska.
Alltså, den svenska enhörningen fryser inte, men den spanske säger att han fryser för det mesta och borde få bo inomhus, särskilt om det regnar. Och om det är massa insekter som bits.
Outback (såklart), silvermetallic, 2014. Diesel med automat och massa konstiga knappar och funktioner (typ backkamera, bluetooth å sådana däringa moderna påfund). Men den har iaf ratt också så jag vet vad man gör med den... En del av tiden.Modell? Färg? Årsmodell?
Outback (såklart), silvermetallic, 2014. Diesel med automat och massa konstiga knappar och funktioner (typ backkamera, bluetooth å sådana däringa moderna påfund). Men den har iaf ratt också så jag vet vad man gör med den... En del av tiden.
Grattis till din nya SubbaOutback (såklart), silvermetallic, 2014. Diesel med automat och massa konstiga knappar och funktioner (typ backkamera, bluetooth å sådana däringa moderna påfund). Men den har iaf ratt också så jag vet vad man gör med den... En del av tiden.
Min granne sa att jag har en söt liten bil, en perfekt liten tjej-bil.
Vadå.. Swirre är ju jättemacho ju.. Med sina 93 hästar..
Hittills är den riktigt nice. Rolig att köra och väldigt piggLåter som en sweet ride
Tackar! Jag älskar mina subbor...Grattis till din nya Subba
Jag går ff i "byta-bort-Ford-tankar", men har fastnat lite... praktiskt vs vill egentligen ha (Passat alltrack vs BMW X1)
Hur mycket får din nya dra med E-kort? Jag vet att årsmodell -11/-12 "bara" får dra 1700...
Jag har gått i de tankarna också - men har inte börjat titta än.Själv har jag utfodrat de hemmavarande och ligger och tittar på supernatural som @athena_arabians har fått mig att börja kolla på efter ett klipp i humortråden. När det blivit mindre kallt ska jag byta däck på skrället och sen börja fixa nytt staket mot vägen, det gamla sjunger på sista versen. Jag måste även hägna in ett par frimärken och flytta småttingarna så vi slipper fång i år.
Sen ska det grillas!
Jag har gått i de tankarna också - men har inte börjat titta än.
Kanske skulle göra det nu?
Jaja, jag är övertygadAlltså hur mycket behöver du övertygas?! Räcker det inte med videon jag la upp tidigare?!
Impalan är inte fel den heller...
Jag har tid... sitter bara här och slösurfarDet går inget bra för mig. Försöker ragga promenadsällskap till mig och prickikorvarna men ingen har tid...
Men nu har jag iaf anmält till nationella utställningen i Piteå i maj (mikro-Buketräff, @Jeps? (*flört, flört*)
Men jag är ett barrträd =inte så flyttbar. Du är en @Scata = flygfärdig. Så kan inte du komma förbi istället. Jag kan öppna dörren till min franska balkong så du kan landa lätt?Jag har tid... sitter bara här och slösurfar
Kom förbi så går vi en prommis...