Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ett fint troll, eller hur?Nä, @Barret är väl inget fult troll?
Husockupanten är ett fult troll. Som sitter i samma båt som vad det nu är för något, problemet är bara att de inte ror tillsammans utan åt varsitt håll, alternativt inte har alla årorna i båten.
Jag är ett fint troll, eller hur?
Vem är @Barett? Har vi hattar i tråden?!Nä det syftade på att @barett är en gran. Inget troll
heartDet är skillnad på granar och grannar, vet inte pandor det?
Fast om Einar inte får äta troll, kan han väl bränna dem lite, så de flyttar snart?
Barret är ett fint barr.
Bara @stjarnhimmel /pandan som pratar i nattmössan.Vem är @Barett? Har vi hattar i tråden?!
heart
Har Pandan en apa som husdjur? Annars förstår jag inte hur det kan lukta apa hemma hos en Panda? Det måste väl lukta Panda då?Nu ska vi inte klaga på pandan. Pandan är bara lite rolig och förvirrad.
Det luktar apa i pandans hem.
Har Pandan en apa som husdjur? Annars förstår jag inte hur det kan lukta apa hemma hos en Panda? Det måste väl lukta Panda då?
Nej, ser du inte att det är felstavat?Vem är @Barett? Har vi hattar i tråden?!
heart
Gransjön?Nej, ser du inte att det är felstavat?
Balett, ska det ju vara - dans alltså
Draksjön
Det framgår inte av frågorna...Ska jag svara på om innehållet på Buke är tydligt skrivet?
Är innehållet trådarna?
Det var sopor med gamla grönsaker som luktade apa.
Jag kör djurtema
Vem är @Barett? Har vi hattar i tråden?!
heart
Om du kör djurtema borde det väl varit djurdelar som låg och ruttnade? Men varför köra med komposttema inomhus? Växer bambun bättre i kompost?Det var sopor med gamla grönsaker som luktade apa.
Jag kör djurtema
Om du kör djurtema borde det väl varit djurdelar som låg och ruttnade? Men varför köra med komposttema inomhus? Växer bambun bättre i kompost?
Ja, vanligt att folk har delar av döda djur liggande lite här och var, eller upphängda på väggen.Djurdelar inomhus.. URK ..,
Ja eller t.o.m sitter i dom...Ja, vanligt att folk har delar av döda djur liggande lite här och var, eller upphängda på väggen.