stjarnhimmel
Trådstartare
Vad är det för undersökning man kan delta i? Får upp den hela tiden när jag går in på Buke-sidan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, jag som precis har stukat vingen...Men jag är ett barrträd =inte så flyttbar. Du är en @Scata = flygfärdig. Så kan inte du komma förbi istället. Jag kan öppna dörren till min franska balkong så du kan landa lätt?
Nåt intetsägande skit som kommer säga nada om webbplatsen, men där rspondo-whatever som håller i den får veta om du har hund, häst, årsinkomst kön pch mailadress..Vad är det för undersökning man kan delta i? Får upp den hela tiden när jag går in på Buke-sidan
Kan man svara att man har enhörning?Nåt intetsägande skit som kommer säga nada om webbplatsen, men där rspondo-whatever som håller i den får veta om du har hund, häst, årsinkomst kön pch mailadress..
Vad är det för undersökning man kan delta i? Får upp den hela tiden när jag går in på Buke-sidan
Ja det är det den är till för?Kan man svara att man har enhörning?
Tror ni grannarna blir ledsna om jag drar igång röjsågen nu?
Ja det är det den är till för?
Det börjar närma sig med storm steg!Nu kom jag på en briljant idé. Pax för att starta nästa drak/ enhörningstråd.
Jag ska göra en galopp.Drakar och enhörningar med vårkänslor??
Det börjar närma sig med storm steg!
Ska jag svara på om innehållet på Buke är tydligt skrivet?Nåt intetsägande skit som kommer säga nada om webbplatsen, men där rspondo-whatever som håller i den får veta om du har hund, häst, årsinkomst kön pch mailadress..
Det skulle jag också göra... Om min cykel inte hade bott nere i Sthlm och jag vore för snål för att köpa en ny.för övrigt så skippade jag promenad idag @Barret , jag cyklade istället! Huliganen blev tröttare än av att gå och jag fick lite flås...
Det skulle jag också göra... Om min cykel inte hade bott nere i Sthlm och jag vore för snål för att köpa en ny.
Nä, Einar ska äta upp mina grannar först. Ett fult troll och hans vad det nu är.Någon kam skicka sina drakar och hämta den. Einar kanske?
Nä, Einar ska äta upp mina grannar först. Ett fult troll och hans vad det nu är.
Jag hoppas det är dieselhästar...
Nä, Einar ska äta upp mina grannar först. Ett fult troll och hans vad det nu är.
Ogilla. Barrträdet är icke ätbart. Tror jag är släkt med idegranar och silvergranar.Äta upp granen? Alltså @Barret