Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kontakt utanför enhörnings/draktråden? Jag vet inte om det är godkänt?@Jeps Men jag har ju kontakt med dig hela dagarna ju! Bra med spel!
Kanske dags att starta ett nytt spel då.@Jeps Men jag har ju kontakt med dig hela dagarna ju! Bra med spel!
Hur ska vi annars kunna ha träffar? Det blir jättejobbigt att släpa runt på alla trådar hela tiden?Kontakt utanför enhörnings/draktråden? Jag vet inte om det är godkänt?
Låter inte bra... Jag skickar lite godis med Einar när han behagar att dyka upp, men jag lovar inte att han inte äter upp det själv..Jag är hungrig.
Men trött och snorig så orkar inte gå upp från soffan. Hjälp!
Gjorde en utflykt till vattenkokaren nyss och fick te..så nu är jag slut..
Så Einar är en godisgris?Låter inte bra... Jag skickar lite godis med Einar när han behagar att dyka upp, men jag lovar inte att han inte äter upp det själv..
Marsipandrake!Så Einar är en godisgris?
Eller godisdrake.
Chokladdrake hade varit gott.Marsipandrake!
Chokladdoppadmarsipandrake!Chokladdrake hade varit gott.
Pratar du om att äta drakar?! Fy, fy, FYYYYY!!!!Chokladdrake hade varit gott.
Nu ska du inte vara sån med en fäll av en ovanlig enhörning som avtar!!Pratar du om att äta drakar?! Fy, fy, FYYYYY!!!!
Jag är så hungrig så jag kan äta upp hela Buke! Så passa er!Pratar du om att äta drakar?! Fy, fy, FYYYYY!!!!
Det var ingen enhörning utan en dalahäst, dessutom är den ärvd så det så!Nu ska du inte vara sån med en fäll av en ovanlig enhörning som avtar!!
Jodå visst serdu... Dra den om jultomten också!Det var ingen enhörning utan en dalahäst, dessutom är den ärvd så det så!