Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meeeen, det ligger ju i namnet VÄXTHUS, det lär växa till sig av sig själv, så där lagom till att det känner för att vara helt igjen:idea::idea:, Är du säker på att det är en tall som försöker bumpa uggly med växthuset? Kan ju vara Edel @Barret som idkar umgänge i avsaknad av lila pojkvän:angel::D:p
Nämen, jag har ju en blå pojkvän nuförtiden...

Nu var det väl en lila pojkvän som saknades, men din hypotes är väldigt intressant. Har vi sett @Barret sedan incidenten? O_o
Kan man inte få vara ninja utan att någon börjar sprida illasinnade rykten om ens sexuella preferenser? :meh:

Hon (@Barret ) påstår ju att hon forföjlt prickiga korvar på skidor med pulka, fast det har vi ju inget bildbevis på utan endast hennes skrivna ord... O_o
And none shall come... Mwahahaha!

@Barret är det du som har våldfört dig på mitt växthus? :rage:
Tror du mig om jag säger nej? :angel:

Menar du att @Scata är en, en ... fluktis?! :nailbiting:
Var ska det här sluta, @Barret galen av kärlekstörstande frustration våldför sig på @Snurrfian s växthus och @Scatan smyger i buskarna och fluktar. :eek: Och så säger de att inget händer på landet! :crazy:
Vadå galen? Jag är den mest normala granen i skogen...

@stjarnhimmel
Jag läste nog minsann i Metro vad du haft för dig. Nytt rekord i samlag... Hela sju minuter och tre sekunder. Var hittade du en sådan uthållig herre?:sneaky:

Ja, jag ser ju hur du bytte däck på bilen och insåg direkt att ditt slöande 22 timmar/dag beror på bristen av motion, tänk så mycket sex du kommer orka efter du varit på mitt trevliga lilla Gulag. :p :D
.
Ja, jag ser ju hur du bytte däck på bilen och insåg direkt att ditt slöande 22 timmar/dag beror på bristen av motion, tänk så mycket sex du kommer orka efter du varit på mitt trevliga lilla Gulag. :p :D

Just nu har jag bara mig själv att ha sex med. :cry:
Så jag behöver inte vara mer uthållig.

Äh, som om någon på buke har ett riktigt liv, vi sitter ju här och hittar på allihopa. @athena_arabians har cellen på din vänstra sida, jag är i den högra, @Snurrfian mitt emot, @Barret och @Pegasus63 i västra flygeln. @Scata är ett fantasifoster. :p Vi har alla tvångströjor och skriver morsekod med tårna. :laugh:
Ni andra borde komma över till västra flygeln. Vi har party med elterapiutrustningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 704
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
9 685
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga