Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
http://www.skogsplantor.se/sv/Produkter/Plantor/
Finns porr, flåt, plantfilmer där också. Det är ju lördagkväll!
"Valet av plantor påverkas bland annat av klimat, marktyp och vattentillgång. Hos Svenska Skogsplantor får du hjälp att välja rätt och göra din föryngring lyckad.

Med Svenska Skogsplantor som partner vet du också att du får plantor av högsta kvalitet. Tack vare vår fröstation i Lagan, som tar fram förädlat frö från fröplantager i hela landet, har våra plantskolor bästa möjliga urval. Det ger plantor som är anpassade efter olika regionala förhållanden och med maximal tillväxt.

När du gjort ditt val, levereras plantorna direkt hem till dig eller lämnas ut via någon av våra plantterminaler."

Byt ut "plantor" mot "barn" och i min sons uppväxt har vi kallat spermier för "frön"... läs sen texten som blir hejdlöst rolig och skrämmande a la Matrix :nailbiting:
Ja jag vet att det snart är läggdax... :o:p:D

Varför dras jag alltid in i detta? Ni vet väl att barrträd inte kan syssla med avel? Vi använder kottar...

Fast det är farligt att sammankoppla mig med religion... Det slutar aldrig lyckligt. Det är blodbad och snubbar som hängs upp på mina släktingar osv. Nasty shit, helt enkelt. Bättre att ställa mig bredvid Kama Sutra

Du är ju en (ö)känd båsavlare så ja.

Nä det har ju aldrig blivit ngn avel. Pandan och tigern har inte fått några barn.

Du vet väl att norrlänning är ett begrepp som kommer att utrotas.

Nä. Det viktigaste är vilken skoter man har och hur föret är. I övrigt:

+15°C Tar Stockholmarna på sig mössor, vinterjackor och handskar. Norrlänningen solar, för varmare än så här blir det inte i Norrland.

+10°C Göteborgarna försöker förgäves starta upp centralvärmen i sina hus. Norrlänningen planterar blommor i trädgården.

+5°C Malmöbornas bilar vägrar att starta. Norrlänningen cruisar i en Volvo 240.

0°C Vatten fryser till is. Vattnet i Torneälven blir lite tjockare.

-5°C Folk i Skåne håller på att förfrysa. Norrlänningen grillar den sista korven före vintern.

-10°C Gävleborna sätter på värmen i sina hus. Norrlänningen tar på sig en långärmad tröja.

-20°C Stockholmarna flyr till Mallorca. Norrlänningen slutar fira midsommar, hösten har kommit.

-30°C Folk i Malmö dör av kyla. Norrlänningen börjar torka tvätten inomhus.

-40°C Stockholm krackelerar sönder i kylan. Norrlänningen köar vid den lokala hembrännarn.

-50°C Isbjörnarna börjar evakuera Nordpolen. F21 senarelägger sin vinteröverlevnadskurs i väntan på bättre vinterväder.

-60°C Torneälven fryser. Norrlänningen hyr video och stannar inne.

-70°C Den falska norrlänningen flyttar söderut. Norrlänningen blir frustrerad eftersom det inte går att lagra brännvinet utomhus. F21 drar ut på vinteröverlevnadskurs.

-183°C Mikroberna i maten överlever inte. Samernas renar klagar över att mjölkarnas händer känns kalla.

-273°C ALL atombaserad rörelse stannar. Norrlänningarna börjar säga till varandra: "Helvete, vad kallt det känns ute i dag".

-300°C Helvetet fryser till is. Norrlänningarna är ensamma kvar på jorden.

Ja, det är visst lite kränkande! Fö tycker jag det ät kränkande att Ångermanlänningen inte visste att Mullsjö ligger i Västergötland? Som om vi vore några smålännngar, va, va? :rage: :rage:
Fast som 50% ångermanlänning har jag väl rätt att bli dubbelkränkt?!
http://www.allehanda.se/opinion/insandare/skrota-begreppet-norrland
Som norrbottning tycker jag det är kränkande att buntas ihop med flatbottningar och annat löst folk typ Ångermanlänningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 702
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
9 617
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare