Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yeah right! Försök du bara.
Är inte värst nu på morgonen -19.
-19? Ni har det bra ni... Vi hade -24 när jag åkte till jobbet strax före 8.

@Jeps och @Barret gör jag som jag! Jag hade sönder termometern igår så nu är jag helt hundra på att vi har typ -5 och fin snö! :up: Att SMHI pratar om -15 tror jag inte ett dugg på! Finns inget i mitt hem som skulle stödja den teorin! :up:
Meteorologerna har ändå alltid fel. Men när hundarna börjar hoppa på tre ben då brukar jag kunna vara rätt säker på att det är under -15 iaf.

-19? Ni har det bra ni... Vi hade -24 när jag åkte till jobbet strax före 8.

Meteorologerna har ändå alltid fel. Men när hundarna börjar hoppa på tre ben då brukar jag kunna vara rätt säker på att det är under -15 iaf.
-24 i Boden när jag kom fram till jobbet nu. :(

@Barret och @Jeps: Oh vad jag ser fram emot att jobba i Norrland nu... eller inte :meh: Det är kl 1 varning för snö och storm dit jag ska och jobba. Jaja, det är ju någon månad bort (dvs det kommer kanske inte att komma så mycket snö men det kommer att vara skitkallt).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 704
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
9 685
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga