Jag med. SMHI hotar med -29. Det hjälper inte till.Måndag imorgon.
Är lite ambivalent till detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. SMHI hotar med -29. Det hjälper inte till.Måndag imorgon.
Är lite ambivalent till detta.
Jag med. SMHI hotar med -29. Det hjälper inte till.
Gillar annars vintern, men jag hade beställt ett par dm snö och Max -10! Nån har inte lyssnat! Ping @Barret och isdrakarnaVarför har du inte flytt? Flyttfåglar?
I resent that. Vi ska tydligen få typ -30... Jag lade in en beställning på +20 och sol. Isdrakarna har inget med mig att göraGillar annars vintern, men jag hade beställt ett par dm snö och Max -10! Nån har inte lyssnat! Ping @Barret och isdrakarna
PS jag är väldigt nöjd med snön nu.
Yeah right! Försök du bara.I resent that. Vi ska tydligen få typ -30... Jag lade in en beställning på +20 och sol. Isdrakarna har inget med mig att göra
-19? Ni har det bra ni... Vi hade -24 när jag åkte till jobbet strax före 8.Yeah right! Försök du bara.
Är inte värst nu på morgonen -19.
Meteorologerna har ändå alltid fel. Men när hundarna börjar hoppa på tre ben då brukar jag kunna vara rätt säker på att det är under -15 iaf.
-24 i Boden när jag kom fram till jobbet nu.-19? Ni har det bra ni... Vi hade -24 när jag åkte till jobbet strax före 8.
Meteorologerna har ändå alltid fel. Men när hundarna börjar hoppa på tre ben då brukar jag kunna vara rätt säker på att det är under -15 iaf.
Är perfekt med snö nu. Strax under metern med puder.
Sen har vi ju pratat om det där med Norrland.
Skiljer rätt mycket mellan Karesuando och Gävle liksom.
@athena_arabians
How about gå igenom statistik från BRÅ?Borde gå och fortsätta med inventeringen. Finns det något tråkigare?
OK kan vara så att det är värre.How about gå igenom statistik från BRÅ?
Sjukskriven suger också..OK kan vara så att det är värre.
Fy! Hatar när det är så. Det är därför jag bor här! Gillar ju ändå den riktiga vintern, bara den håller sig på en vettig nivå.@Jeps @Barret @Snurrfian
Skicka lite minusgrader hitåt va, sluta hogga allt för er själva! Här ska det regna på all snön idag. Sen frysa och snöa och sen regna igen
Jag lider med dig@Jeps @Barret @Snurrfian
Skicka lite minusgrader hitåt va, sluta hogga allt för er själva! Här ska det regna på all snön idag. Sen frysa och snöa och sen regna igen
Det gör ju det.Sjukskriven suger också..