BlÅsavlat menar du väl?Men vind-drakarna...
@stjarnhimmel Har du båsavlat nu igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BlÅsavlat menar du väl?Men vind-drakarna...
EINAR!!
Ja, en ruggugglaNä, sexistisk kränkt vit medelålders kvinna har jag fått veta i en tråd nära er. Tur att jag fick veta att det är så, jag hade ingen aning om det!
Jo det har jag men den står på mitt heliga altare och den vill jag ju inte förstöra förstår du välMen ni har ju nassa foton av mig i förra tråden... Menar du att du inte sparat ned dem till din klippbok över din största idol?
Nejnej och åter nej
Jag har bara hand om gamle Einar, för jag har gått i pension som värmedraks-intendent, det gjorde jag för två trådar sen
Vinter-drakarna är det @Barret som (inte) föder upp
Men vind-drakarna...
Ja, en rugguggla
Du får nog vara det också ska du se! *tröstar*Fast jag vill ju hellre vara en kärnhäxa
Varför dras jag alltid in i detta? Ni vet väl att barrträd inte kan syssla med avel? Vi använder kottar...Nejnej och åter nej
Jag har bara hand om gamle Einar, för jag har gått i pension som värmedraks-intendent, det gjorde jag för två trådar sen
Men vind-drakarna...
Fast det är farligt att sammankoppla mig med religion... Det slutar aldrig lyckligt. Det är blodbad och snubbar som hängs upp på mina släktingar osv. Nasty shit, helt enkelt. Bättre att ställa mig bredvid Kama SutraJo det har jag men den står på mitt heliga altare och den vill jag ju inte förstöra förstår du väl
Du är ju en (ö)känd båsavlare så ja.Ska ni skylla på mig igen nu..
Nejnej och åter nej
Men vind-drakarna...
JaSka ni skylla på mig igen nu..
Ja, en rugguggla
Är det den nya versionen av buskavel? Jag hänger inte med i svängarna. Men jag antar att man behöver något mer stabilt än en fjuttig buske när man sysslar med vinddraks-avel?
Brevid Under eller över menar duBättre att ställa mig bredvid Kama Sutra
En gran typ!
http://www.skogsplantor.se/sv/Produkter/Plantor/Varför dras jag alltid in i detta? Ni vet väl att barrträd inte kan syssla med avel? Vi använder kottar...
Ja
Annars finns det ju en konspirationsteori som lyder att samtidigt som blåsdrakarna började härja så hade vi ju en nykomling i tråden....
Jag nämner inga namn, men en vit ponny är en ledtråd
Men då hade ju @Scata antagligen rätt i sin teori! Jag är lite skadad nu efter min ulvlekar så jag ser ulvar/vinddrak ägare i varje hörnJag vet ju (inside information) att @annaponny håller på med väldigt subversiva hästar (araber) så att det blir vindavel av det hela är ju inte så konstigt!
(för de som inte är arabiskt lagda, Allah skapade arabhästen från en handfull sunnanvind vilket gör att araben är den enda hästen som har rätt att dricka vinden ).
Du har 1 ny(a) notiser.
Nej, jag har 5 nya notiser, samtidigt.
Hur många har ni??
Alltså notiserna brukar ge upp när vi sätter fart...Du har 1 ny(a) notiser.
Nej, jag har 5 nya notiser, samtidigt.
Hur många har ni??