Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nejnej och åter nej :rage:
Jag har bara hand om gamle Einar, för jag har gått i pension som värmedraks-intendent, det gjorde jag för två trådar sen O_o
Vinter-drakarna är det @Barret som (inte) föder upp :angel:
Men vind-drakarna... :confused:
@stjarnhimmel Har du båsavlat nu igen :rage:
Varför dras jag alltid in i detta? Ni vet väl att barrträd inte kan syssla med avel? Vi använder kottar...
Jo det har jag :o men den står på mitt heliga altare och den vill jag ju inte förstöra förstår du väl :(

:p:D
Fast det är farligt att sammankoppla mig med religion... Det slutar aldrig lyckligt. Det är blodbad och snubbar som hängs upp på mina släktingar osv. Nasty shit, helt enkelt. Bättre att ställa mig bredvid Kama Sutra

Ska ni skylla på mig igen nu.. :rage:
Du är ju en (ö)känd båsavlare så ja.

Nejnej och åter nej :rage:
Jag har bara hand om gamle Einar, för jag har gått i pension som värmedraks-intendent, det gjorde jag för två trådar sen O_o
Vinter-drakarna är det @Barret som (inte) föder upp :angel:
Men vind-drakarna... :confused:
@stjarnhimmel Har du båsavlat nu igen :rage:

Är det den nya versionen av buskavel? Jag hänger inte med i svängarna. Men jag antar att man behöver något mer stabilt än en fjuttig buske när man sysslar med vinddraks-avel?

Ja :D

Annars finns det ju en konspirationsteori som lyder att samtidigt som blåsdrakarna började härja så hade vi ju en nykomling i tråden.... :cautious:
Jag nämner inga namn, men en vit ponny är en ledtråd :devil:

Jag vet ju (inside information) att @annaponny håller på med väldigt subversiva hästar (araber) så att det blir vindavel av det hela är ju inte så konstigt!

(för de som inte är arabiskt lagda, enligt legenden skapade Allah arabhästen från en handfull sunnanvind vilket gör att araben är den enda hästen som har rätt att dricka vinden :love: :love:).

Jag vet ju (inside information) att @annaponny håller på med väldigt subversiva hästar (araber) så att det blir vindavel av det hela är ju inte så konstigt!

(för de som inte är arabiskt lagda, Allah skapade arabhästen från en handfull sunnanvind vilket gör att araben är den enda hästen som har rätt att dricka vinden :love: :love:).
Men då hade ju @Scata antagligen rätt i sin teori! Jag är lite skadad nu efter min ulvlekar så jag ser ulvar/vinddrak ägare i varje hörn :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 701
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
479
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
9 590
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar