Varför vill jag inte ha köttfärssås och spagetti?
Fick bara en känsla att du ville ha nåt annat.Då lagar jag nåt annat. Hur länge ska sen vara i ugnen?
20 minuter i ugnen blir bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför vill jag inte ha köttfärssås och spagetti?
Fick bara en känsla att du ville ha nåt annat.Då lagar jag nåt annat. Hur länge ska sen vara i ugnen?
Det verkar logiskt. @Scata får rita upp släktträdet så vi får bättre koll.Fast Shetlandsöarna? Egon känns ju inte så liten... Fast det är klart, en shettis brukar ha en rätt stor personlighet och kunna hitta på en hel del hyss... När jag tänker efter så låter det helt logiskt faktiskt!
En bekant ringde förresten 112 häromdagen och avslutade samtalet med: också har jag fel djävla hund med mig!
(Hennes polissambo blev hotad av ett bus och de hade hans tjänstehund hemma. Hennes schäfer och den unga mallen fattade ingenting. )
Jag måste laga middag snart. Vad tror Buke jag vill ha till middag?
Borde äta upp köttfärsen. Vill jag ha spaghetti och köttfärssås eller nåt annat?
Jag har en sydamerikansk dinosaurie som biter mig i tårna och hoppar på katten. Vad gör man åt sånt?
NÄ lathet ska inte uppmuntras!! Speciellt inte när det gäller den här tråden...Vet ni... Jag är lat idag. Någon som ids ge mig en sammanfattning av de senaste 43+ inläggen?
Fast Shetlandsöarna? Egon känns ju inte så liten... Fast det är klart, en shettis brukar ha en rätt stor personlighet och kunna hitta på en hel del hyss... När jag tänker efter så låter det helt logiskt faktiskt!
Öh få se nu. Egon är Einars tremänning och dessutom en shettis.Vet ni... Jag är lat idag. Någon som ids ge mig en sammanfattning av de senaste 43+ inläggen?
Vet ni... Jag är lat idag. Någon som ids ge mig en sammanfattning av de senaste 43+ inläggen?
NÄ lathet ska inte uppmuntras!! Speciellt inte när det gäller den här tråden...
Vet ni... Jag är lat idag. Någon som ids ge mig en sammanfattning av de senaste 43+ inläggen?
Måste det vara ett träd? Jag är urdålig på att rita träd...Det verkar logiskt. @Scata får rita upp släktträdet så vi får bättre koll.
Nää, blir ingen godis i så fall! Vi gillar våra dinoättlingar i det här huset.. katten tittade lite förstrött bara. Nu har vi haft ligga på rygg i mattes famn och bli pruttad på magen stund och nu har dinosarna gått och lagt sig så katten får sova ifred.Säger åt katten att det blir godis om den dödar dinosaurien. De är ju utdöda ändå så det är skit samma.
/geologen som läst paleontologi, bla kuren Dinosauriernas tidsålder, en av de svåraste kvällskurserna att komma med på i U-a
Men alltså det kan väl vara så att vinterdrakarna och sommardrakarna har blivit osams och därför inte pratar om sin släkt? Tror du Egon skryter om Einar?Måste det vara ett träd? Jag är urdålig på att rita träd...
Gamle Einar sover f.ö fortfarande sig skönhetssömn, så jag har ingen att fråga angående ev. släktskap.
Om jag ska vara riktigt ärlig så påminner inte gamle Einar så värst mycket om en shettis... jag trodde shettisar var mer åt enhörningshållet
Men troligen så hittar väl @Pegasus63 några värmesprutande drakar när han är i Marocko Han kanske kan fråga dom...
Nää, blir ingen godis i så fall! Vi gillar våra dinoättlingar i det här huset.. katten tittade lite förstrött bara. Nu har vi haft ligga på rygg i mattes famn och bli pruttad på magen stund och nu har dinosarna gått och lagt sig så katten får sova ifred.