Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
En bekant ringde förresten 112 häromdagen och avslutade samtalet med: också har jag fel djävla hund med mig!

(Hennes polissambo blev hotad av ett bus och de hade hans tjänstehund hemma. Hennes schäfer och den unga mallen fattade ingenting. )

Poesi, ren poesi! Plus att 112 kommer att prata om det LÄNGE.

Ok, enligt en annan rätt aktiv tråd är jag en kränkt medelålders vit kvinna. Trots det blir jag inte upprörd när min älskade partner svarar "Fitta först" ibland när jag ringer. Är det något fel på mig? Kan tillägga att det är borrarhumor och jag skrattar ihjäl mig (å andra sidan vill jag ju helst komma först ;)).

Det verkar logiskt. @Scata får rita upp släktträdet så vi får bättre koll.
Måste det vara ett träd? Jag är urdålig på att rita träd... :meh:
Gamle Einar sover f.ö fortfarande sig skönhetssömn, så jag har ingen att fråga angående ev. släktskap.
Om jag ska vara riktigt ärlig så påminner inte gamle Einar så värst mycket om en shettis... jag trodde shettisar var mer åt enhörningshållet :confused:
Men troligen så hittar väl @Pegasus63 några värmesprutande drakar när han är i Marocko :idea: Han kanske kan fråga dom... :angel:

Säger åt katten att det blir godis om den dödar dinosaurien. De är ju utdöda ändå så det är skit samma.

/geologen som läst paleontologi, bla kuren Dinosauriernas tidsålder, en av de svåraste kvällskurserna att komma med på i U-a :D
Nää, blir ingen godis i så fall! Vi gillar våra dinoättlingar i det här huset.. katten tittade lite förstrött bara. Nu har vi haft ligga på rygg i mattes famn och bli pruttad på magen stund och nu har dinosarna gått och lagt sig så katten får sova ifred.

Måste det vara ett träd? Jag är urdålig på att rita träd... :meh:
Gamle Einar sover f.ö fortfarande sig skönhetssömn, så jag har ingen att fråga angående ev. släktskap.
Om jag ska vara riktigt ärlig så påminner inte gamle Einar så värst mycket om en shettis... jag trodde shettisar var mer åt enhörningshållet :confused:
Men troligen så hittar väl @Pegasus63 några värmesprutande drakar när han är i Marocko :idea: Han kanske kan fråga dom... :angel:
Men alltså det kan väl vara så att vinterdrakarna och sommardrakarna har blivit osams och därför inte pratar om sin släkt? Tror du Egon skryter om Einar?

Nää, blir ingen godis i så fall! Vi gillar våra dinoättlingar i det här huset.. katten tittade lite förstrött bara. Nu har vi haft ligga på rygg i mattes famn och bli pruttad på magen stund och nu har dinosarna gått och lagt sig så katten får sova ifred.

Aha, du har ett fjäderprytt flaxdjur då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 694
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
9 388
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hästmänniskans hjärnspöken!