NU går jag ut! Har jag inte kommit med ett inlägg inom rimlig tid är det bara att ringa fjällräddningen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NU går jag ut! Har jag inte kommit med ett inlägg inom rimlig tid är det bara att ringa fjällräddningen!
-112 vad kan jag hjälpa dig med?@athena_arabians
OM DU INTE GENAST GER DIG TILL KÄNNA SÅ RINGER JAG SOS!!!
Det är faktiskt 28 minuter sen du gick iväg och det rasar full snöstorm ute
ATHEEEEEEEEEEEEENAAAAAAAA
-112 vad kan jag hjälpa dig med?
-Jo en tjej på ett forum gick ut i snöstormen för att duscha och nu har hon inte skrivit på nästan 30 min, kan ni skicka ut insatsstyrkan?
- var bor personen?
- eh i ett hus som vattnet inte fungerar i, typ i dalarna! Är de på väg?
-Jo en tjej på ett forum gick ut i snöstormen för att duscha och nu har hon inte skrivit på nästan 30 min, kan ni skicka ut insatsstyrkan?
- var bor personen?
Hmmm, svårt att säga.... jag tänkte 20 minuter för en dusch - men jag har ju inte räknat med skottningen, framhalande av vattenslang, vedeldningen för att värma vattnet och sen beror ju den tiden på hur varmt vatten kvinna vill ha....Vad är rimlig tid?
- var bor personen?
Löv U 2BTW: I lööv all you guys!
BTW: I lööv all you guys!
I'M STILL HERE!Jag la till steningen först men ville inte skrämma bort @annaponny så jag tog bort den men jag verkar ha skrämt iväg henne ändå