Snurrfian
Moderator
BTW: I lööv all you guys!
Änd vii lööv joo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BTW: I lööv all you guys!
Lööööw, glass & ballonger till alla
O ja! Rådjurssteken med rödvinssås slank ner fint den med!Skål ta mig fan! Öppnar cider nr 2 nu, because I'm worth it
@Snurrfian: Jag hoppas du fick ditt glas vin?
såklart!Sprit då?!
På tal om Egon, var det inte @Scata som hade hand om honom? Och när blev han en vinterdrake istället för sommardrake? Är det åldersrelaterar tro? Eller är det misskötsel?Får tacka Egon allra ödmjukast.
Han ser ju till alla alla mina darlings håller sig inne och ser till att jag får asgarva här hemma i soffan.
Lööw joo åll
Det var väl Einar?På tal om Egon, var det inte @Scata som hade hand om honom? Och när blev han en vinterdrake istället för sommardrake? Är det åldersrelaterar tro? Eller är det misskötsel?
Du behöver uppenbarligen träna ledarskap. ND (natural dinosaurship) är ett tips.Jag har en sydamerikansk dinosaurie som biter mig i tårna och hoppar på katten. Vad gör man åt sånt?
Nåt annat tror jag.Jag måste laga middag snart. Vad tror Buke jag vill ha till middag?
Borde äta upp köttfärsen. Vill jag ha spaghetti och köttfärssås eller nåt annat?
Einar var det! Kan Egon var hans bror tro?Det var väl Einar?
Nåt annat tror jag.
Nåt annat tror jag.
Han hade väl ett gäng kusiner i Spanien. Egon kan vara en tremänning från shetlandsöarna. Han kommer väl in från det hållet?Einar var det! Kan Egon var hans bror tro?
Fast Shetlandsöarna? Egon känns ju inte så liten... Fast det är klart, en shettis brukar ha en rätt stor personlighet och kunna hitta på en hel del hyss... När jag tänker efter så låter det helt logiskt faktiskt!Han hade väl ett gäng kusiner i Spanien. Egon kan vara en tremänning från shetlandsöarna. Han kommer väl in från det hållet?