Tro mig - INGEN skryter om Einar...Tror du Egon skryter om Einar?
Jag tror att Egon bara är Ego - ja'menar kolla bara på namnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tro mig - INGEN skryter om Einar...Tror du Egon skryter om Einar?
Måste det vara ett träd? Jag är urdålig på att rita träd...
Gamle Einar sover f.ö fortfarande sig skönhetssömn, så jag har ingen att fråga angående ev. släktskap.
Om jag ska vara riktigt ärlig så påminner inte gamle Einar så värst mycket om en shettis... jag trodde shettisar var mer åt enhörningshållet
Men troligen så hittar väl @Pegasus63 några värmesprutande drakar när han är i Marocko Han kanske kan fråga dom...
Tack, men jag tror det där är Ego-ns släktträd, kolla bara hur det hela tiden går tillbaka till han självTitta, jag har fixat allt åt dig! Drake och träd *nickar* Pippibirdisen är en bonus (men vad sjutton en vithövdad örn har att göra i Yggdrasil övergår mitt förstånd).
Jamen förstås! Det är ju självklart att det går tillbaka så långt, har du kollat Einar om han har några bitmärken eller ska vi anta att det är Egon som det är synd om?Tack, men jag tror det där är Ego-ns släktträd, kolla bara hur det hela tiden går tillbaka till han själv
Fast det KAN ju vara Einar som är avbildad där i ett försök att bita av Ego-n hans Ego
Och det förklarar ju varför sommardrakar och vinterdrakar är osams eller hur @Snurrfian ?
Jamen förstås! Det är ju självklart att det går tillbaka så långt, har du kollat Einar om han har några bitmärken eller ska vi anta att det är Egon som det är synd om?
HET? Nu tror jag du har druckit för mycket... För mycket kan man säga om Egon men het passar inte in där...Nä, jag tror det är Einar det är synd om. Egon kommer ju som en ung, het drake med vind i seglen och ska försöka pusha ut gamlingen. Det är ju taskigt ju!
Men jag jobbar ju inte idag...Men herregud kvinna, du är ju journalist! Du får väl snabbläsa lite!
Yay! Någon älskar migNä.
Men jag älskar dig ändå
Men ni har ju nassa foton av mig i förra tråden... Menar du att du inte sparat ned dem till din klippbok över din största idol?NU kom jag på - @Barret kan jag få ett foto av dig? Nog borde man väl kunna använda en gran som släktträd
Men jag jobbar ju inte idag...
Yay! Någon älskar mig
Men ni har ju nassa foton av mig i förra tråden... Menar du att du inte sparat ned dem till din klippbok över din största idol?
(Och ja, det står "nassa". Skulle vara massa men tyckte det där funkade lika bra ... Plus att min Padda inte vill att jag går tillbaka och rättar )
Nu måste jag fråga
VEM är det som har släppt löst ALLA vinddrakarna?? De verkar försöka blåsa sig in hos mig, och det uppskattar jag inte
Aha, du har ett fjäderprytt flaxdjur då?
HET? Nu tror jag du har druckit för mycket... För mycket kan man säga om Egon men het passar inte in där...
Klart fjäderfäet ska vara med också! Kråkan och hönapöna här hemma känner sig mobbade annars...Titta, jag har fixat allt åt dig! Drakar och träd *nickar* Pippibirdisen är en bonus (men vad sjutton en vithövdad örn har att göra i Yggdrasil övergår mitt förstånd).
Du måste börja använda kläder med sömmar och knappar...Inte det? Han blåser ju kläderna av det mesta med de där vindstyrkorna!
Klart fjäderfäet ska vara med också! Kråkan och hönapöna här hemma känner sig mobbade annars...
Du menar att du är en rugguggla?Skulle nog passa mig för Egon om jag var örnen. Fjädrarna kan ju blåsa åt fanders.
Du måste börja använda kläder med sömmar och knappar...
EINAR!!Sömmar och knappar har jag (tom dragkedjor!). Finns bara en som får av mig kläderna
Nejnej och åter nejLåter som @Scatas bord.
Du menar att du är en rugguggla?