Jag har både vin och Pimms hemma. Bara att korka upp.Vin har jag ju hemma kom jag just på.
Jag håller på och städar och rensar. Kanske det jobbet går extra bra med vin i knopp och kropp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har både vin och Pimms hemma. Bara att korka upp.Vin har jag ju hemma kom jag just på.
Jag håller på och städar och rensar. Kanske det jobbet går extra bra med vin i knopp och kropp?
Men ingen sa något om att pöka så ägna all din energi till detInget göka kröka eller röka.. Trist..
Eller så blev den kombinationen mitt liv... Så som det ser ut nu..
Men ingen sa något om att pöka så ägna all din energi till det
Förresten, varför kan man inte dubbelgilla något? Vill ju göra det på @athena_arabians Monty Python-klipp...
Vad är skillnaden mellan att pöka och göka? Dessa svåra frågor att lösa åt mänskligheten.
Bara man inte börjar möka. Det är inte trevligt.
Absolut! Men smuts isolerar nog mot kylan så vänta till våren så blir det lättareFörresten, det märks inte att jag prokrastinerar, va? Jag vill verkligen kasta mig ut i duschboden när det är halv snöstorm och sedan medan jag går in igen få is i håret
Jag hoppas alla tycker lämpligt synd om mig!
Saknas både stenkastning och biggus dickus i den här tråden...
@annaponny det är lugnt så länge du inte säger Jehova!Jag la till steningen först men ville inte skrämma bort @annaponny så jag tog bort den men jag verkar ha skrämt iväg henne ändå
Jag besparar er orgasmen från Fäbodjäntan, den är hemsk Om ni absolut måste se den finns den på YouT men det låter mer som om han gör något annat än får orgasm
Äh vad fan:
Får han nötterna i kläm eller?
Ja, lite microlax hade nog inte varit fel, låter som risk att han spräcker ringmuskeln annarsJag associerar mer till nr 2
Ja, lite microlax hade nog inte varit fel, låter som risk att han spräcker ringmuskeln annars
Förresten, det märks inte att jag prokrastinerar, va? Jag vill verkligen kasta mig ut i duschboden när det är halv snöstorm och sedan medan jag går in igen få is i håret
Jag hoppas alla tycker lämpligt synd om mig!