Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina fjanthästar hade passar bra i den här tråden. De är ju djur dessutom ;)
Släppte dem i ridhuset, det har bitits, brottats, stegrats, rejsats, prutt-bockats och spanjoren har dansat flamenco. Tills de kommer på att det fanns folk i ridhuset och så ställd de sig och dumglodde på oss istället. Bra avslutning på en dag där jag gick raka vägen in och la mig efter utsläpp och sov till tre :meh:

Nån av er som håller på med fjärrhealing eller nåt annat bra? Min :devil: rygg har sagt upp sig. :rage:

Alla foliehattar hitåt! ;)

Nån av er som håller på med fjärrhealing eller nåt annat bra? Min :devil: rygg har sagt upp sig. :rage:

Alla foliehattar hitåt! ;)

Dina pengar har inte gått in på mitt konto ännu vilket är anledningen att din vänstra stortå rycker just nu. Sätt in den dubbla summan vi kom överens om (för det kommer du väl ihåg?!) så kommer ryckningarna i din tå att sluta och ryggen kommer att bli helt smärtfri och fit for fight! :up: *trust me*

Jag vill också ha en ny bil... :( I morgon ska jag bo i min bil... Eller först få maken köra och jag sitter bredvid, sen ska den yngsta förmågan tävla i skytte, så snart han kliver ut så drar jag med honom till bilen och åker en halvtimme längre bort för han ska spela innebandy, de får inte någon avbytare innan han kommer, sen tillbaka igen och hämta upp maken, stora barnet och hennes kompis som också ska tävla i skytte men lite senare... :crazy:

Och stackars jag ska åka till Marocko i morgon.
Känns läskigt att vara så långt borta ifrån er, är ju ingen av er som hinner komma till undsättning innan jag hunnit tjata hål i huvudet på eventuella kidnappare från IS eller Boko Haran så de släppt mig ut på gatan igen...

Känns läskigt att vara så långt borta ifrån er, är ju ingen av er som hinner komma till undsättning innan jag hunnit tjata hål i huvudet på eventuella kidnappare från IS eller Boko Haran så de släppt mig ut på gatan igen...
Men det är bara att be dem titta in i den här tråden och de kommer att släppa dig omedelbart! :up: Fungerar inte det så kan jag göra omvänd healing, dvs de drabbas av allt som alla andra har blivit friska ifrån! :up:

Ta hand om dig och låt inga extremister hitta på dumheter!

*på allvar* Särbon var där under arabiska våren och det var faktiskt väldigt lugnt även om jag var väldigt orolig.

Jag vill också ha en ny bil... :( I morgon ska jag bo i min bil... Eller först få maken köra och jag sitter bredvid, sen ska den yngsta förmågan tävla i skytte, så snart han kliver ut så drar jag med honom till bilen och åker en halvtimme längre bort för han ska spela innebandy, de får inte någon avbytare innan han kommer, sen tillbaka igen och hämta upp maken, stora barnet och hennes kompis som också ska tävla i skytte men lite senare... :crazy:
Hur går det med bil-boendet?
Du har väl laddat med kaffe och godis? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 678
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
9 017
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Vad läser du just nu?
  • Valet i USA