stjarnhimmel
Trådstartare
Nu är det Game of Thrones.
DRAKAR!!!
DRAKAR!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag är ju en väldigt oskyldig och naiv själ... Inte vet jag hur det funkar med sånt där...
Jag ligger ju efter, jag har precis börjat läsa första boken så jag vill inte titta längre fram...Nu är det Game of Thrones.
DRAKAR!!!
Nä, har inte hittat någon värdig ersättare. Jag är en sån där monogamist och jag har svårt att släppa ett gammalt förhållande som fungerat bra (tills prickfasorna tuggar sönder ena parten...)Har du inte fått fart på ersättarna till den lila vännen ännu?!
Tuff dag vid avelsbåset?Är helt slut...
Tuff dag vid avelsbåset?
Ah, du har gett dig in i oseriös avel-tråden? Vilka argument framför du för korsningsaveln du pysslar med?Nä att diskutera i en annan tråd tog musten ur mig. Puh!
Det är därför jag sällan ger mig in i några trådar alls. Om jag dras in i en diskussion så blir jag som en grävling som försvarar sitt gryt, jag vägrar ge mig och kämpar stenhårt på att trycka ner motståndet med hjälp av fakta och välformulerade (om än ibland med smått sarkastiskt/spydiga undertoner) meningsuppbyggnader.@Barret: Jag är rädd för att @stjarnhimmel gett sig in i en politik/demokratitråd Jag tror det var den som var uttröttande.
Några av de trådarna har ju fått en att slita sitt hår några gånger Jag vet inte vem som har mest scary åsikter ibland, de som är antidemokratiska eller de som säger sig försvara demokratin
@Barret: Jag är rädd för att @stjarnhimmel gett sig in i en politik/demokratitråd Jag tror det var den som var uttröttande.
Några av de trådarna har ju fått en att slita sitt hår några gånger Jag vet inte vem som har mest scary åsikter ibland, de som är antidemokratiska eller de som säger sig försvara demokratin
Det är därför jag sällan ger mig in i några trådar alls. Om jag dras in i en diskussion så blir jag som en grävling som försvarar sitt gryt, jag vägrar ge mig och kämpar stenhårt på att trycka ner motståndet med hjälp av fakta och välformulerade (om än ibland med smått sarkastiskt/spydiga undertoner) meningsuppbyggnader.
Jag längtar tills jag kan vara mer trygg i min ekonomi. Då ska jag och shoppa en ny Subba... Som jag längtarJag vill ha min nya bil NUUUUU!
Jag måste vänta en månad innnan jag får den.
Bra... Gänget måste vara samlat...
Alla som har djur på sin avatar får vara med i tråden.
Just ja, vi glömde tagga dig också... Känn dig mobbad, av gravt minnessvaga trams-BukefalisterBra då får jag vara med
Urgh, och tack vare att jag inte fick någon genomgång i nya systemet så blir det övertid eftersom jag sjabblar med bildtexterna
Just ja, vi glömde tagga dig också... Känn dig mobbad, av gravt minnessvaga trams-Bukefalister
Vår ambition- Ständig förstasida!No worries, har varit inaktiv här ett tag. Men så dök ni upp på förstasidan när jag tittade in igen