stjarnhimmel
Trådstartare
Kolla efter dragkedjor eller sömmar... det är bara pälskläder.
Va? Är det? Så vad döljer sig därunder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla efter dragkedjor eller sömmar... det är bara pälskläder.
Kolla så får du seVa? Är det? Så vad döljer sig därunder?
Så här förökar de sig....
Nu har jag kollat. Inga dragkedjor och pälsen går inte att ta av.
Pandan blev lite arg när jag försökte dra av hen pälsen och bet mig lite. Behöver jag vaccineras nu? Mot pandabett?
Stelkramp är alltid bra att ha skydd mot.Nu har jag kollat. Inga dragkedjor och pälsen går inte att ta av.
Pandan blev lite arg när jag försökte dra av hen pälsen och bet mig lite. Behöver jag vaccineras nu? Mot pandabett?
Ingen fara för Pandamier tror jag, värre om Tigern hade ätit på fingrarna för de har så svårt för att sluta äta när de först börjat.
Nej nej, det är det ingen som har - inte jag iallafall... skulle aaaaaaldrig vågaIngen som skrivit i tråden ikväll på flera timmar. Så ni andra har ett liv?
Hur vågar ni ha ett liv utanför denna tråden!
Nej nej, det är det ingen som har - inte jag iallafall... skulle aaaaaaldrig våga
Jag fick en lätt släng av Pandamin bara, men det hjälpte att vaccinera sig med glögg så det är ett tips till er andra om ni också har drabbats!!
Glögg och M-choklad med dajm i - min icke så hemliga last...
Du måste gå till Dr. Bo Laget för att hitta de bästa vaccinerna .Är glögg receptfritt eller måste man gå till läkare.
Ingen som skrivit i tråden ikväll på flera timmar. Så ni andra har ett liv?
Hur vågar ni ha ett liv utanför denna tråden!
Nej! Du får apselut inte vaccinera dej! Det är onaturligt!Stelkramp är alltid bra att ha skydd mot.
Oh noes, tänkte inte på det! Så bra att du påminde! Det förstör ju kroppens naturliga försvar och är fullt av gifter!Nej! Du får apselut inte vaccinera dej! Det är onaturligt!
*tarocksåpåmigfoliehatten*