Drakar och enhörningar rockar vidare

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men snälla, granar är inte Contorta, det är tallar! Det jag menade var att det är illa nog om man är en tall och är man dessutom Contorta är det helt kört!

Jag utgår ifrån att du är en Picea abies, kanske tom släkt med http://sv.wikipedia.org/wiki/Old_Tjikko :) :up:

*japp, har lärt mig en drös latinska namn av intresse vilket tog mig igenom botaniken på universitet och jag knatar ju i skogen ofta :o*
Keep it coming... :sneaky::up:

Självklart är rosa drake djur. Det är så självklart så jag har inte ens taggat eller kommenterat.
Tche... (Börjar tröttna på att tjura så ok då...)

Känns som viktigare att tjura över att infoga bild-funktionen strular för mig (eller är det "med mig"? Kan aldrig få det där att stämma) just nu. Hur ska jag nu kunna bomba tråden med sarkastiska men ack så bedårande google bild-sökningar??:confused::nailbiting:

@Angua Jag föredrar dock att inte bli kluven. Är svårt nog att vara våg och ha grav beslutsångest utan att ha två eller flera olika delar som vill olika saker...

Hmpf... Jag är inte övertygad... Tycker mig minnas några icke-positiva antydningar mot min ras Contorta. Men du taggade mig iaf så det får gå för denna gång...
Är du contorta hoppas jag du håller dig norr om latitud 60. Nån ordning får det vara! Om du inte är ett experiment.. Genmodifierad contorta/drakkorsning???

Pinus contorta:
Pinus_contorta_28289.JPG
Pinus_contorta_contorta3.jpg

Abies:

abies02.jpg

Picea_abies.JPG

:banana: Jag är färdig med matten!! :bump: Nu blir det historia för hela slanten! Det var mitt favoritämne i skolan så det ser jag verkligen fram emot! Att det dessutom inte är något nationellt prov känns ännu bättre! :D

Varför Sitka-aversionen? Har du stuckit dig på någon? :)

Se hur du gillar dem efter att ha kontrolltaxerat ett gallringsbestånd :rage::arghh::wtf::banghead:
Blev övertygad om det fina med inhemska trädslag efter det, men för att inte verka för främlingsfientlig gillar jag andra Picea. Och i ärlighetens namn är Juniperus communis rätt stickig också, men jag slipper klava och borra dem.
Tacka vet jag Pinus sylvestris! Vackra saker.

Måste ju återgälda vänligheten, men är lite säker på vad som får i gång @athena_arabians så det får bli lite blandat

zulporfyr.html

leptit.htm

layered-gabbro-rum

3324

Mina bilder på vulkanen i Nybro ligger på den strömlösa datorn däremot..

Edit, va fan? Varför vill inte bilderna nu rå.. :rage::rage:

Senast ändrad:
Är du contorta hoppas jag du håller dig norr om latitud 60. Nån ordning får det vara! Om du inte är ett experiment.. Genmodifierad contorta/drakkorsning???
Det får du fråga min mamma om. Jag är halvt norrbottnisk och halvt västerbottnisk men planterades i Ångermanland... Latituder och sånt har jag noll koll på däremot.

Måste ju återgälda vänligheten, men är lite säker på vad som får i gång @athena_arabians så det får bli lite blandat

zulporfyr.html

leptit.htm

layered-gabbro-rum

3324

Mina bilder på vulkanen i Nybro ligger på den strömlösa datorn däremot..

Edit, va fan? Varför vill inte bilderna nu rå.. :rage::rage:

Porr gillar vi

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 677
Senast: Derivata
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
782
Senast: Görel
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
8 891

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt ivägskrämd
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat