Tre som skäller och så timell som går och myser och hans galna inredare! Det kan blir riktigt bra!
![]()
Det vore intressant med en fajt med dessa. Vem vinner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tre som skäller och så timell som går och myser och hans galna inredare! Det kan blir riktigt bra!
![]()
Arga snickarn för han lyssnar inte på någon annan och skulle nog aldrig backa undan...Det vore intressant med en fajt med dessa. Vem vinner?
Arga snickarn för han lyssnar inte på någon annan och skulle nog aldrig backa undan...![]()
Fast det spelar ju ingen roll hur bra argument de har, har arga snickarn bestämt sig så är det hans linje som gäller oavsett vad någon annan står och dillar om. Jag tror att Timell nog kan ge honom en match men arga snickarn går nog vinnande ur striden.Nä han backar inte...men om andra har bra argument kan de kanske prata omkull han . Tex lyxfällan killarna kan ha bra argument.
Frågan är dock vad som händer när arga snickarn har gått igång ordentligt..blir det fysisk fajt med Timell.... den fysiska fajten vinner nog snickarn men argumentationen vinner lyxfällan killarna![]()
Men jag tittade på det där och jag hatar att städa men jag hade nog lyckats bättre än en del av de där stolpskotten...Jag kanske skulle tita på städmästarna men blir så himla provocerad av människorna som påstår sig älska städa. I så fall kan de få komma till mig och få utlopp för all sin städlust.
Ok, med tanke på att jag antar att de senaste inläggen beskrivit TV-program... FAN vad glad jag är att jag aldrig tittar på TV! Jag skulle ha blivit helt matt av att titta på ngt dylikt. Vet som sagt inte ens om jag får in sänd TV
Jag ser bara köpt film och serier på DVD![]()
Den ligger oftast på i bakgrunden. Ett citat från nu "ordning och reda gör mig stressfri" De hånar mig!Ok, med tanke på att jag antar att de senaste inläggen beskrivit TV-program... FAN vad glad jag är att jag aldrig tittar på TV! Jag skulle ha blivit helt matt av att titta på ngt dylikt. Vet som sagt inte ens om jag får in sänd TV
Jag ser bara köpt film och serier på DVD![]()
Men köp en till så blir de fyra då!Har förresten blivit erbjuden en mops.
Men har ju sagt att jag inte ska ha tre hundar.![]()
Och den gamla räknas väl nästan inte...Men köp en till så blir de fyra då!![]()
I en stad nära mig var det en korvförsäljare som hävdade att "han var inte med i momsen" - han trodde att det var en klubb...en hävdade bestämt att hen inte behövde betala moms eftersom denne hade företag... Jag undrar hur den bokföringen såg ut...![]()
I en stad nära mig var det en korvförsäljare som hävdade att "han var inte med i momsen" - han trodde att det var en klubb...
Behöver jag tillägga att han blev åtalad och blev åtsagd att han visst måste "vara med i momsen"![]()
Är nöjd med mitt första julklappsinköp för i år- kalender och gåva från katthem .![]()
Dumma mattebok.Till eller från, det är väl inte så kinkigt? Jag försöker övertyga facit i min mattebok att det inte är så stor skillnad på + eller - men det går verkligen inte bra...![]()