Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom guben numera ansés lyckligt gift sedan en vecka (:cautious:), mottages allt snack rörande samspelet penis och vagina, blommor och bin och diverse andra varianter på temat tacksamt så att guben får lära sig hur det går till med in/utkilning, hur man aktar sig för storkar mmm...
Anses lyckligt gift? Vad innebär det?

@stjarnhimmel: Enligt min särbo kommer jag aldrig att bli ringmärkt, han påstår att han redan testat att var gift och det räcker med en gång för att ha provat :D Han lyssnar inte när jag säger att jag inte ens har varit förlovad :cautious:

@stjarnhimmel: Enligt min särbo kommer jag aldrig att bli ringmärkt, han påstår att han redan testat att var gift och det räcker med en gång för att ha provat :D Han lyssnar inte när jag säger att jag inte ens har varit förlovad :cautious:

Kom ihåg att enligt statistiken skylles 100% av skilsmässorna giftermål, så kanske din sarmbo gör dig en tjänst så du slipper uppleva skilsmässans upprivande konflikter om vem som skal ha den och den grytan :angel:

Sluta jobba i Norge. Problem löst. Om hon är långt ifrån alltså.

För tillfället bara 30 mil, men blir betydligt längre när hon stannar kvar i Marocko i januari, efter bröllopsresan, för att inleda processen med anhöriginvandring. har hört rykten om att det kan ta uppemot 9mnd att få beviljat.

Kom ihåg att enligt statistiken skylles 100% av skilsmässorna giftermål, så kanske din sarmbo gör dig en tjänst så du slipper uppleva skilsmässans upprivande konflikter om vem som skal ha den och den grytan :angel:

Ingen jävel snor mina grytor, stekpannor osv! :rage: :mad: De är heliga! Likaså knivarna :p

Allvarligt, jag har inga problem med att fortsätta vara ringfri och min särbo skulle aldrig förvänta sig mina grytor vid en eventuell split :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka