athena_arabians
Trådstartare
Jag blev ju lite generad. Prata penisar så här mitt på blanka dan.
Äsch då, det är ju morgon "Morgonstånd har guld i mun" eller hur var det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
förresten har jag uppfunnit ett nytt ord nu? Drakgoogling..
Öh nä.Är det ngn speciell tid som är prata- penis- tid?
Öh nä.
Är det ngn speciell tid som är prata- penis- tid?
Öh nä.
Hihi.. Tihiiii
Anses lyckligt gift? Vad innebär det?Eftersom guben numera ansés lyckligt gift sedan en vecka (), mottages allt snack rörande samspelet penis och vagina, blommor och bin och diverse andra varianter på temat tacksamt så att guben får lära sig hur det går till med in/utkilning, hur man aktar sig för storkar mmm...
Anses lyckligt gift? Vad innebär det?
Anses lyckligt gift? Vad innebär det?
@stjarnhimmel: Enligt min särbo kommer jag aldrig att bli ringmärkt, han påstår att han redan testat att var gift och det räcker med en gång för att ha provat Han lyssnar inte när jag säger att jag inte ens har varit förlovad
Hur kan man vara lyckligt gift, när man måste jobba istället för att vara med nyblivna hustrun
Eftersom guben numera ansés lyckligt gift sedan en vecka (), mottages allt snack rörande samspelet penis och vagina, blommor och bin och diverse andra varianter på temat tacksamt så att guben får lära sig hur det går till med in/utkilning, hur man aktar sig för storkar mmm...
Sluta jobba i Norge. Problem löst. Om hon är långt ifrån alltså.
För tillfället bara 30 mil, men blir betydligt längre när hon stannar kvar i Marocko i januari, efter bröllopsresan, för att inleda processen med anhöriginvandring. har hört rykten om att det kan ta uppemot 9mnd att få beviljat.
Kom ihåg att enligt statistiken skylles 100% av skilsmässorna giftermål, så kanske din sarmbo gör dig en tjänst så du slipper uppleva skilsmässans upprivande konflikter om vem som skal ha den och den grytan