Urk, det har jag sett tidigare hoppas det går snabbare
Hoppas jag med, men svensk byråkrati är ju som den är oavsett färg på regeringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Urk, det har jag sett tidigare hoppas det går snabbare
Hoppas jag med, men svensk byråkrati är ju som den är oavsett färg på regeringen.
Ingen jävel snor mina grytor, stekpannor osv! De är heliga! Likaså knivarna
Det förstår jag, hur ska man annars göra sig av med alla de som envisas med att bloda ner golvet, om man inte har grytor eller gruvschakt att lägga dem i
Grattis!Eftersom guben numera ansés lyckligt gift sedan en vecka (), mottages allt snack rörande samspelet penis och vagina, blommor och bin och diverse andra varianter på temat tacksamt så att guben får lära sig hur det går till med in/utkilning, hur man aktar sig för storkar mmm...
Grattis!
Jag hoppas för eran skull att byråkratins kvarnar maler väldigt snabbt!
Tackar.
Vi får väl låna något BARN vi kan hänvisa till, ryktet säger att: Om man har BARN ihop går kvarnen 3 gånger så snabbt
Sökesannons: Någon som frivilligt kan ge sig ut för att vara barn till en galen norrman och Morockansk qvinna. Ålder spelar ingen roll så länge rollen spelas klanderfritt
Jag kan erbjuda tiger och panda i tyg eller mig själv fast jag är väl i samma ålder som du typ.... nu gissar jag..
Grattis, grattis. Vad fina ni är!
Äsch då, det är ju morgon "Morgonstånd har guld i mun" eller hur var det?
Var kom jag in i bilden? Jag har ingen stor penis... Eller ens en liten. Eller en lila . Fast med nya jobbet kanske jag snart kan råda bot på det sistnämnda iafÅhh jag hade så gärna velat ha @athena_arabians som offer på secret santa (fick ju inte @Barret heller ) Då hade du fått en sån här:
Kan kanske bortse från kommentaren längst ner.
Whut?!! O.o Jag trodde den bilden var förstörd och nedgrävd för längesedan... Till mitt försvar så hade jag sniffat lite för mkt tallolja
Jag gissar att din diamantborrare inte har ngt emot att bli väckt på morgonen?Äsch då, det är ju morgon "Morgonstånd har guld i mun" eller hur var det?
Jag visste ju vad jag skulle gett dig.Var kom jag in i bilden? Jag har ingen stor penis... Eller ens en liten. Eller en lila . Fast med nya jobbet kanske jag snart kan råda bot på det sistnämnda iaf
Whut?!! O.o Jag trodde den bilden var förstörd och nedgrävd för längesedan... Till mitt försvar så hade jag sniffat lite för mkt tallolja
Jag gissar att din diamantborrare inte har ngt emot att bli väckt på morgonen?
Slutligen:
Stort grattis till det äkta ståndet, @Pegasus63!
Var kom jag in i bilden? Jag har ingen stor penis... Eller ens en liten. Eller en lila . Fast med nya jobbet kanske jag snart kan råda bot på det sistnämnda iaf
Jag gissar att din diamantborrare inte har ngt emot att bli väckt på morgonen?
Slutligen:
Stort grattis till det äkta ståndet, @Pegasus63!
Nej en lila såklart - @Barret s handyman är ju lila juh... hänge'ru'te'meSka ditt nya jobb ge dig en rosa penis? Fattar ingenting.
Nej en lila såklart - @Barret s handyman är ju lila juh... hänge'ru'te'me
Stackars Stjärnhimmel ... gå och sov med dig - så att du piggar på dig och inte behöver läsa ikapp alla delar av den här helt sammanhängande och oförvirrade samlingen trådar som du skapat... där den stor frågan gäller enhörningar eller drakar .Just det då är allt klarare... not!