Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom guben numera ansés lyckligt gift sedan en vecka (:cautious:), mottages allt snack rörande samspelet penis och vagina, blommor och bin och diverse andra varianter på temat tacksamt så att guben får lära sig hur det går till med in/utkilning, hur man aktar sig för storkar mmm...
Grattis!
11879197-origpic-9502d7.jpg

Jag hoppas för eran skull att byråkratins kvarnar maler väldigt snabbt! :love:

Grattis!
11879197-origpic-9502d7.jpg

Jag hoppas för eran skull att byråkratins kvarnar maler väldigt snabbt! :love:

Tackar.

Vi får väl låna något BARN vi kan hänvisa till, ryktet säger att: Om man har BARN ihop går kvarnen 3 gånger så snabbt :)

Sökesannons: Någon som frivilligt kan ge sig ut för att vara barn till en galen norrman och Morockansk qvinna. Ålder spelar ingen roll så länge rollen spelas klanderfritt;)

Tackar.

Vi får väl låna något BARN vi kan hänvisa till, ryktet säger att: Om man har BARN ihop går kvarnen 3 gånger så snabbt :)

Sökesannons: Någon som frivilligt kan ge sig ut för att vara barn till en galen norrman och Morockansk qvinna. Ålder spelar ingen roll så länge rollen spelas klanderfritt;)

Jag kan erbjuda tiger och panda i tyg eller mig själv fast jag är väl i samma ålder som du typ.... nu gissar jag..

Jag kan erbjuda tiger och panda i tyg eller mig själv fast jag är väl i samma ålder som du typ.... nu gissar jag..

Jag är en 63a och frugan en 87a, så någon där i mellan torde ju vara lagom :D

PS: Har du redan sålt alla pandrigerna från i somras då tiger och panda kontorsbordsavlade medans du var på semester, vill ju ha en sådan:D

Senast ändrad:
Åhh jag hade så gärna velat ha @athena_arabians som offer på secret santa (fick ju inte @Barret heller :mad:) Då hade du fått en sån här:
z1dOc.jpg

Kan kanske bortse från kommentaren längst ner. :o
Var kom jag in i bilden?:confused: Jag har ingen stor penis... Eller ens en liten. Eller en lila :cry:. Fast med nya jobbet kanske jag snart kan råda bot på det sistnämnda iaf :banana:

@Barret i riktig julkostym
59649ee9abb9ec2bb408510539a0add1.jpg

med en enhörning i toppen! :banana::banana:
Whut?!! O.o Jag trodde den bilden var förstörd och nedgrävd för längesedan... Till mitt försvar så hade jag sniffat lite för mkt tallolja :o

Äsch då, det är ju morgon :D "Morgonstånd har guld i mun" eller hur var det? ;)
Jag gissar att din diamantborrare inte har ngt emot att bli väckt på morgonen?

Slutligen:
Stort grattis till det äkta ståndet, @Pegasus63! :banana::bump:

Var kom jag in i bilden?:confused: Jag har ingen stor penis... Eller ens en liten. Eller en lila :cry:. Fast med nya jobbet kanske jag snart kan råda bot på det sistnämnda iaf :banana:

Whut?!! O.o Jag trodde den bilden var förstörd och nedgrävd för längesedan... Till mitt försvar så hade jag sniffat lite för mkt tallolja :o

Slutligen:
Jag visste ju vad jag skulle gett dig.

Slutligen:

Ska ditt nya jobb ge dig en rosa penis? Fattar ingenting.:confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka