Grotesk tjock längd? Jag tror inte det ska vara mer glögg där, att något är groteskt långt kan jag acceptera, men att något är groteskt tjockt långt?Typ... fast mycket mer regelbundet fördelade över hela den groteskt tjocka längden. Och gjorda av latex.
En lila groteskt tjock längd?Du kan skicka en lila till mig . Då får vi extra kul eftersom jag har postinkast så brevbäraren får klura på sin hålvana
Tillsammans med brevbäraren eller den groteskt tjocka längden? Det var brevbäraren som gjorde det på toan med den lila groteskt tjocka längden?På toan. För det är alltid där tidningarna gömmer sig.
Vilket nummer har längden?Just ja, hörni... Om någon har planer på att besöka Hundmässan i Sthlm nu i helgen så rekommenderar jag att ni tittar förbi ring c48 på lördag förmiddag. Då har ni chans att få se något så fantastiskt som ett rödhårigt barrträd i lila och svart som springer runt i änden av ett snöre som dras av en prickikorv. Vi har till och med ett nummer, 3454 (om barrträdet minns rätt).