athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars Stjärnhimmel ... gå och sov med dig - så att du piggar på dig och inte behöver läsa ikapp alla delar av den här helt sammanhängande och oförvirrade samlingen trådar som du skapat... där den stor frågan gäller enhörningar eller drakar .
Svaret är 42 vet du väl .
Det är lite synd om mig,,, för jag har haft problem med elen och fått leka elektriker ikväll
Huselen eller lila vän-elen?
Kram oavsett
Jag har redan en rosa (och silver) penis... I latex och med massa läskiga bulor på. Den ligger där den legat sedan jag fick hem den... I en byrålåda.Ska ditt nya jobb ge dig en rosa penis? Fattar ingenting.
Visste väl att man kunde lita på din slutledningsförmåga
Jag har redan en rosa (och silver) penis... I latex och med massa läskiga bulor på. Den ligger där den legat sedan jag fick hem den... I en byrålåda.
Visste väl att man kunde lita på din slutledningsförmåga
Det är det som kallas "jul-stressen", som så många lider av i dessa tiderHus.
Tänk vad mkt man ska kunna idag; vara elektriker, kunna allt om enhörningar, allt om lila små vänner....blir ju stressigt detta...
Värst vad pedagogisk hon kan vara då...
Jag har inte pratat om penisar på väldigt länge!Är det ngn som brukar skicka julkort fortfarande?
Ursäkta att jag avbryter snacket om penisar.
Jag har inte pratat om penisar på väldigt länge!
Men när det kommer till julkort brukar vi skicka till den äldre generationen, de uppskattar dem!
Och så till syrran eftersom hon och hennes man har en internkamp om vem som får flest julkort, alltså skickar varje person i våran familj ett julkort till henne!
Usch vad trist, hoppas hon bättrar sig nu!åh vad allt går bra för mig... Eller inte... Jag skulle plugga hela förmiddagen hade jag tänkt men det blev akututryckning och ta hand om barnens äldsta kusin. Hon har haft hög feber i snart tre veckor och i natt hade hon svimmat i badrummet så hon ville inte köra själv till vårdcentralen, så där har jag suttit med henne hela fm. Nu fick hon lite mediciner så jag hoppas att hon piggar på sig, hon såg rätt hängig ut...
Äsch julkort - penisar - samesame...Är det ngn som brukar skicka julkort fortfarande?
Ursäkta att jag avbryter snacket om penisar.
Äsch julkort - penisar - samesame...
Jag skickar
Jag är medlem i föreningen "Våga Vägra det PapperLösa Samhället" (mest för att retas med min IT-nörd till äkta hälft.... )
Hm, skulle gärna se brevbärarens min när han delar ut dina julko ... ehum, stämplade julpenisar.Ja det är klart att det är samma... En diskussion om penisar är väl aldrig fel..
Hm, skulle gärna se brevbärarens min när han delar ut dina julko ... ehum, stämplade julpenisar.
Typ... fast mycket mer regelbundet fördelade över hela den groteskt tjocka längden. Och gjorda av latex.Läskiga bulor... Hu.. det låter läskigt... som vårtor?
Du kan skicka en lila till mig . Då får vi extra kul eftersom jag har postinkast så brevbäraren får klura på sin hålvanaSka vi pröva? Jag kan skicka en.
På toan. För det är alltid där tidningarna gömmer sig.Om ni skulle vara en tidning som jag har lånat på bokbussen, var skulle ni gömmer er då nu när jag skulle lämna tillbaka den? (tack och lov att bokbusstanten är superrar och fixar bort mina böter hela tiden... )