Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Neps @Jeps - du får en KepsJag köper inga julklappar förutom secret santa. Har däremot beställt ny sadelgjord och nytt bett åt hästen. Något som gärna vill ge detta åt mig som julklapp så varsågod.
Neps @Jeps - du får en Keps
Alltså vem är det som vill mig så illa att jag inte ska få går på julbord? Vi bokade julbord för länge sedan och på lördag är det dags! Eller kanske inte eftersom jag nu har hämtat hem två illamående barn från skolan...
Kan man döda den? Fast barnen verkar lite piggare med mat i magen... Jag håller tummarna är det var det som var felet...Julbordsdraken?
Min personliga favorit:
Den är nog delvis katt!
Haha... jag måste ha fel jobb.. för jag har ingen tid att googla drakar...
Ska ta med det på nästa utvecklingssamtal... mer tid till drakgoogling..
Hmmm, måste få med det ordet i min arbetsbeskrivning...förresten har jag uppfunnit ett nytt ord nu? Drakgoogling..
Jag ser det mer som en varningstext som ska vara med
Kan kanske bortse från kommentaren längst ner.
Kan man döda den? Fast barnen verkar lite piggare med mat i magen... Jag håller tummarna är det var det som var felet...
Åhh jag hade så gärna velat ha @athena_arabians som offer på secret santa (fick ju inte @Barret heller ) Då hade du fått en sån här:
Kan kanske bortse från kommentaren längst ner.
Jag blev ju lite generad. Prata penisar så här mitt på blanka dan.Varför bortse från kommentaren... hen kanske har en stor penis?