Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Arga snickarn för han lyssnar inte på någon annan och skulle nog aldrig backa undan... ;)

Nä han backar inte...men om andra har bra argument kan de kanske prata omkull han . Tex lyxfällan killarna kan ha bra argument.
Frågan är dock vad som händer när arga snickarn har gått igång ordentligt..blir det fysisk fajt med Timell.... den fysiska fajten vinner nog snickarn men argumentationen vinner lyxfällan killarna:laugh:

Nä han backar inte...men om andra har bra argument kan de kanske prata omkull han . Tex lyxfällan killarna kan ha bra argument.
Frågan är dock vad som händer när arga snickarn har gått igång ordentligt..blir det fysisk fajt med Timell.... den fysiska fajten vinner nog snickarn men argumentationen vinner lyxfällan killarna:laugh:
Fast det spelar ju ingen roll hur bra argument de har, har arga snickarn bestämt sig så är det hans linje som gäller oavsett vad någon annan står och dillar om. Jag tror att Timell nog kan ge honom en match men arga snickarn går nog vinnande ur striden. :D

Jag kanske skulle tita på städmästarna men blir så himla provocerad av människorna som påstår sig älska städa. I så fall kan de få komma till mig och få utlopp för all sin städlust.
Men jag tittade på det där och jag hatar att städa men jag hade nog lyckats bättre än en del av de där stolpskotten... :crazy:

Ok, med tanke på att jag antar att de senaste inläggen beskrivit TV-program... FAN vad glad jag är att jag aldrig tittar på TV! Jag skulle ha blivit helt matt av att titta på ngt dylikt. Vet som sagt inte ens om jag får in sänd TV :p

Jag ser bara köpt film och serier på DVD :)

Ok, med tanke på att jag antar att de senaste inläggen beskrivit TV-program... FAN vad glad jag är att jag aldrig tittar på TV! Jag skulle ha blivit helt matt av att titta på ngt dylikt. Vet som sagt inte ens om jag får in sänd TV :p

:D Jag har det som bakgrunds "ljud" när jag pluggar, det finns liksom inget man behöver tänka så mycket på. Tittar man på en bra serie eller film måste man titta på riktigt! ;)

Den ligger oftast på i bakgrunden. Ett citat från nu "ordning och reda gör mig stressfri" De hånar mig!

I en stad nära mig var det en korvförsäljare som hävdade att "han var inte med i momsen" - han trodde att det var en klubb... :laugh:
Behöver jag tillägga att han blev åtalad och blev åtsagd att han visst måste "vara med i momsen" :angel::D

Jag är heller inte medlem i momsen, men får ändå betala medlemsavgift varje gång jag handlar. Orättvist tycker jag, precis som att jag skal väl inte vara med att betala alla riksdagspolitikers löner heller när de inte låter mig rösta på någon av dem...

Kanske skulle yrka avdrag på deklarationen för min del av deras lön eftersom jag inte får rösta:D

Till eller från, det är väl inte så kinkigt? Jag försöker övertyga facit i min mattebok att det inte är så stor skillnad på + eller - men det går verkligen inte bra... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 748
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka