athena_arabians
Trådstartare
Hmm, är det någon som skickat hit skumma drakar...
http://www.dt.se/dalarna/leksand/ond-ande-bakom-busshallplatsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gissar att det var en arbetsanteckning som slank igenom, men hysteriskt kul var det!Hmm, är det någon som skickat hit skumma drakar...
Jag gissar att det var en arbetsanteckning som slank igenom, men hysteriskt kul var det!
Själv känner jag mig så här just nu, jag skickade in ett tävlingsbidrag på FB lite så där hastigt och så vann jag med min motivering varför jag och min kompis (aka arbetskollegas fru ) skulle få åka på afternoon tea på en herrgård här i närheten och idag fick jag veta att jag/vi vann! Det ska bli så mysigt att komma iväg!
Så är det med alla pandor på sniskan som kör båsavel. Rakrikta! Rakrikta!Håller på och gör ett personlighetstest på jobbet...
problemet är bara att jag har typ lite av alla personlighetstyper... lite schizofrent...
Jag är typ introvert med betoning mot extrovert.. osv.
Så är det med alla pandor på sniskan som kör båsavel. Rakrikta! Rakrikta!
Hur rakriktar man en panda på sniskan?Så är det med alla pandor på sniskan som kör båsavel. Rakrikta! Rakrikta!
Ja, så larvigt...Och det ska komma från en larv som alltid har flera ben att stå på
Skall alltså undvika!Inmundigade årets glögg med lavendel - disappointed... Smakade som sprit med lavendelparfym i .
Skall alltså undvika!
Själv har jag ett litet utbrott på alla förbannade jävla älgjävlar som springer i våra jaktmarker... Inte får vi skjuta dem men hundkräket tycker att det är jätteroliga att driva... En mils drev idag uppdelat på två eller tre olika älgar... *suck*
Nu har ju jag ett måndagsexemplar till hund så bruksanvisningen saknar lite sidor...Glögg undvikes oavsett vilken smak den här.
Du får läsa bruksanvisningen på hund lite mer nogrant så du kan omprogrammera kräket innan ni ger er ut i markerna nästa gång
Du måste vara noggrannare med specifikationen eller var den "billig"... då får man vad man betalar förNu har ju jag ett måndagsexemplar till hund så bruksanvisningen saknar lite sidor...
Hm dumt alltihopa... Först stod vi på kö, fick veta att vi blev utan valp för det vara andra före. Efter ett par veckor så var det köpare som hade hoppat av och nu var det en valp ledig. Vi tackar ja men eftersom det var en rätt lång bit bort så bestämde vi oss för att titta och hämta på samma gång (dumt)... Dagen före ringer uppfödaren och är lite bekymrad, våran valp har en kroksvans enligt veterinärbesiktningen. Men det skulle inte påverka annat är utseendet! Vi skulle även få prisavdrag enligt SKKs regler och utställning har aldrig lockat mig så vi såg inget problem.Du måste vara noggrannare med specifikationen eller var den "billig"... då får man vad man betalar för
Sensmoral - köp aldrig en hund med kroksvans...
Nä allvarligt talat, stackars liten . Det är ju det där som är så jobbigt när man väl står där med hunden som man älskar - man älskar dom vidare trots alla fel och brister och så får man ändra strategi helt enkelt ...
Jag går ju hundköpartankar, men uj så nojjig jag är läser stamtavlor så ögonen blöder, scannar efter ev sjukdomar mm - jag lär nog aldrig komma till skott (i dubbel bemärkelse ).
Man blir knäpp när man håller på och letar... Jag vill ha en wachtel till sen... Jag har sagt åt @AraSlei att jag vill ha en valp efter hennes tik, men hon ska meritera henne första och sen fick hon se om hon eventuellt ska ta valpar...
Man blir knäpp när man håller på och letar... Jag vill ha en wachtel till sen... Jag har sagt åt @AraSlei att jag vill ha en valp efter hennes tik, men hon ska meritera henne första och sen fick hon se om hon eventuellt ska ta valpar...
Äsch, du hinner med åtminstone en innan min ska ha några valpar, om hon ska ha några
Kollar själv lite efter en till... Det räcker inte riktigt med två
@Pegasus63 Det där är faktiskt en Vaktel och ingen wachtel