Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det är det verkligen! Än värre är det när man jobbar med dem och de dessutom har en fru som skulle kunna vara ens tvillingsyster... :crazy: Är det hemskt när man hoppas på en skilsmässa?:angel:

Har ju aldrig hänt mig, sällan jag träffar deras fruar (om de har någon :p)!

Är så mycket gladare fast jag fysiskt fortfarande mår lätt skit. Borraren var hit en snabbsväng för att hämta upp sin kompis plog som av diverse kreativa skäl stod på min gård (long story). Det var helt underbart, jag bara kände hur mina stressnivåer sjönk bara han tog i mig. Att sova bredvid honom är nog den absolut bästa medicinen som finns för mig.

Sedan kanske det förekom andra aktiviteter också ;) Det var nog tur att hans arbetskompis inte följde med :D fast honom känner jag sedan tidigare så givetvis hade jag erbjudit honom öronproppar :rofl:

Har ju aldrig hänt mig, sällan jag träffar deras fruar (om de har någon :p)!

Är så mycket gladare fast jag fysiskt fortfarande mår lätt skit. Borraren var hit en snabbsväng för att hämta upp sin kompis plog som av diverse kreativa skäl stod på min gård (long story). Det var helt underbart, jag bara kände hur mina stressnivåer sjönk bara han tog i mig. Att sova bredvid honom är nog den absolut bästa medicinen som finns för mig.

Sedan kanske det förekom andra aktiviteter också ;) Det var nog tur att hans arbetskompis inte följde med :D fast honom känner jag sedan tidigare så givetvis hade jag erbjudit honom öronproppar :rofl:
Snarkar du så högt? :confused: :angel: ;)

Vänner..vad ska jag göra åt att jag är så trött hela tiden? Även fast jag sovit och ätit ordentligt samt promenerar en timme pm dan...Beror kanske på mina sjukdomar- Ibs och fibro men jag står inte ut att vara så trött... Hoppas gå ner i tid på jobbet om ett par månader...men om jag inte får det..:(

Vänner..vad ska jag göra åt att jag är så trött hela tiden? Även fast jag sovit och ätit ordentligt samt promenerar en timme pm dan...Beror kanske på mina sjukdomar- Ibs och fibro men jag står inte ut att vara så trött... Hoppas gå ner i tid på jobbet om ett par månader...men om jag inte får det..:(
Äter du D-vitamin? Det behövs den här årstiden! (jag har tänkt köpa i flera veckor men inte kommit till skott... :angel: ) Och kolla även upp andra vitaminer och mineraler, järn är sånt som gärna ligger och spökar också...

När man nu får läsa det här i en ny tråd, tror jag inte att det är någon tillfällighet att samma skribent undrade hur man blir av med blodfläckar från golvplankor...

Saxat från Golits hedanfärdsråd tråd.

Författare till stycket är vår allas kära @athena_arabians

Personligen funderar jag på att ragga upp lite pentyl till min kära Xperia :devil:

Den får trots allt leva ett tag till för att jag ska kunna undersöka om det är headsetet som är skit och inte telefonen (den tappar kontakten med headsetet hela tiden). Jag har iofs inga problem med att ge headsetet den behandling jag kan tänka mig att ge telefonen

När man nu får läsa det här i en ny tråd, tror jag inte att det är någon tillfällighet att samma skribent undrade hur man blir av med blodfläckar från golvplankor...

Saxat från Golits hedanfärdsråd tråd.

Författare till stycket är vår allas kära @athena_arabians

Personligen funderar jag på att ragga upp lite pentyl till min kära Xperia :devil:

Den får trots allt leva ett tag till för att jag ska kunna undersöka om det är headsetet som är skit och inte telefonen (den tappar kontakten med headsetet hela tiden). Jag har iofs inga problem med att ge headsetet den behandling jag kan tänka mig att ge telefonen
Tack kära Pegasen att du håller oss underrättade!
I den här tråden ges det ju sken av en otroligt timid och vän individ... vi är grundlurade alltså :nailbiting::o

Tack kära Pegasen att du håller oss underrättade!
I den här tråden ges det ju sken av en otroligt timid och vän individ... vi är grundlurade alltså :nailbiting::o

:rofl: Jag hoppas ingen missat att i min yrkesutövning kallas jag Kärnhäxan :D

Det var ganska roande i efterskott (den dagen var vidrig) när jag jagade runt från Norge efter bästa väninnan dagen då pappa dog. Jag fick tag på hennes nuvarande fd chef (en idiot) och fick honom att inse att det var extremt viktigt att hon ringde mig så fort hon kunde. Hans kommentar om mig till henne var "Hon måste var en väldigt mjuk och vänlig människa för hon har en så vän röst" O_o Hon tittade konstigt på honom och ringde sedan mig. Kan tillägga att jag har inga problem med att peka med hela handen via rösten (vilket jag gjorde vid det här tillfället) och har gjort det vid rätt många tillfällen i jobbet. Nyttan med att vara hästtjej :p

Det är spännande att ha barn i skolan eller kanske det är spännande för barn att gå i skolan... I måndags kom äldsta barnet hem och berättade att deras lärare hade fått en stroke under lektionen... Igår ringde skolan och talade om att den yngsta hade fått ett blått öga eftersom han hade slagit med en kompis. Skolan tyckte nog att jag reagerade fel när jag ifrågasatte varför de la all skuld på det andra barnet och att jag tyckte att mitt barn borde ha haft vett nog att inte tjafsa emot om tramsiga saker som platser i en kö...

Själv håller jag på att bli ännu mer gråhårig på att försöka komma ihåg alla matteregler, och dessutom lära mig några nya... :crazy:

Haaaaallååååååååååååååååååååååååååå!

Är det ingen som har saknat mig när jag inte vart här? Jag trodde att jag, nu när jag äntligen fick en stund över för att gå in här och läsa ikapp och ha mig, skulle ha 14.000 notifieringar om hur mycket ni saknar mig och inte klarar er utan mig. Och så möts jag av tomhet?!?!?!

200_s.gif

Nääää,, jag är häääär! Tur för er att ni hade saknat mig ändå :love: Mina notifieringar såg myyycket bättre ut den härgången, nu ekade det ju inte alls tomt!

@Pegasus63 : Har du hittat mitt goda rykte??!?! Vart var det någonstans??

Me is watching Stacy Westfall-videos änd jag fastnade liiiite! :o

Nääää,, jag är häääär! Tur för er att ni hade saknat mig ändå :love: Mina notifieringar såg myyycket bättre ut den härgången, nu ekade det ju inte alls tomt!

@Pegasus63 : Har du hittat mitt goda rykte??!?! Vart var det någonstans??

Me is watching Stacy Westfall-videos änd jag fastnade liiiite! :o

Senast jag såg det, låg det på en solstol på Tenerif. Flög bara över som hastigast men såg ut att ha det trevligt med en flaska vatten. Solbrännan kan nog bli lite ojämn dock pga det heltäckande kyskhetsbältet under bikinien:D

Senast jag såg det, låg det på en solstol på Tenerif. Flög bara över som hastigast men såg ut att ha det trevligt med en flaska vatten. Solbrännan kan nog bli lite ojämn dock pga det heltäckande kyskhetsbältet under bikinien:D

Så det var dit det otyget rymde! Undrar när det tänkt komma hem igen, har ryktet det så där bra så lär jag väl aldrig se det igen! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka