Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en bra helg. :)
men var lite för kåt i lördags.. i min ensamhet. Det var inte bra. :mad:
Att jag var ensam då alltså.:mad:
Lila är bra för att bli o-ensam :d

Jag tycker framförallt att landet är för avlångt.. Så långt upp till norrland. Kanske kan man montera ihop landet mer som en våningssäng? med flera våningar?
Plus ett på den. Måste hastigt och lustigt norrut igen, ska på superspännande arbetsintervju, och överväger att riskera tåget för att slippa köra. Det sket sig med övernattning längs vägen igen...

Jag tror också att det är ett annat problem med vänner i byrålådan...
De kan ju inte lägga sig uppe på en eller trycka upp en mot väggen...:mad: såna behov kan de inte tillfredsställa...:mad:
Fantasi, min kära @stjarnhimmel , fantasi... Good shit!

Men han är ju jättesöt! :(

Rise-of-the-Guardians-6-008.jpg
Är det bara jag som går läskiga vibbar av den där?
Men den här då kanske? ;) :p

sandman-2.jpg

sandman_comic.jpg

*för de som inte är serienördar: Det är Neil Gaimans "Sandman". Personligen tycker jag syrran Death är coolare :D*
Honom bumpar jag gärna. Tyckte han var riktigt nice när jag läste serierna

John Blund bumpar man inte med :rage:
Jooodå, om han är Gaimans Sandman

@Barret tror jag vi kom överens om? :D
Vi är inte alls överens. Snart anmäler jag er för förtal. Jag har inget med dem att göra, jag råkar bara ha hört namnet på deras uppfödare. Sen glömde jag det... Annars skulle jag bussat SDS (Svebska DrakSällskapet) på dem för otillåten avel :meh:

Vad ska jag titta på ikväll? Antingen på tv eller nåt bra tv_program som jag missat och som nu finns nu på nån play-sida.

Själv ska jag gå o sova. Har inte gjort mycket fysiskt idag men är trött i själen. Halvdåliga nyheter hos läkaren i fredags (som absolut inte behöver vara dåliga) men som vanligt har jag mycket bagage så det triggade saker. Kan heller inte med att folk mår dåligt och det är flera omkring mig som inte mår bra nu och jag känner mig så otillräcklig och kass för att jag inte kan hjälpa mer :cry:

Själv ska jag gå o sova. Har inte gjort mycket fysiskt idag men är trött i själen. Halvdåliga nyheter hos läkaren i fredags (som absolut inte behöver vara dåliga) men som vanligt har jag mycket bagage så det triggade saker. Kan heller inte med att folk mår dåligt och det är flera omkring mig som inte mår bra nu och jag känner mig så otillräcklig och kass för att jag inte kan hjälpa mer :cry:
Hoppas att du får sova och vila ut! :love: Det är tungt när omgivningen mår dåligt! Själv har jag en helgnällig make här hemma som har mer ont nu när han blev av med gipset, dessutom är han extremt less på att inte kunna göra något och det går ut lite över oss andra. Han är medveten om det och försöker undvika det så långt som möjligt men ibland rinner det över för honom... :cautious:

Annars har det varit en fullspäckad dag idag... Sju i morse lämnade jag stora barnet på skolan för vidare färd till Borlänge och FLL (fundera på den ni ;) ) och hämtade upp en av hennes klasskompisars lillebror som går i lilla barnets klass och som skulle med på innebandy poolspel... Halv nio åkte vi på innebandy, tre ungar i baksätet som snackade hela vägen... :crazy: Sen spelade de tre matcher, första tror jag de sov hela bunten, sen med lite kombinerat skäll/pepptalk efter så blev det rätt bra fart i andra matchen och i tredje matchen så körde de över motståndet fullständigt! :up:
Sen blev det mac donalds med hela laget innan vi släppte av ett barn på hemvägen och barnet som jag hämtade i morse blev kvar tills dottern kom hem med det barnets föräldrar...

Ibland är sömn det bästa som finns. Sov gott. ...

@Snurrfian + @stjarnhimmel: Tack, jag fick faktiskt sova. Vaknade vid halv 2 men lyckades somna om efter lite läsning och vaknade igen strax efter 6. Egentligen inte tillräckligt men med tanke på att jag snittat kanske 3 tim sammanhängade sömn de senaste månaderna var det skönt (förutom de tillfällen när jag haft särbon bredvid mig för då sover jag alltid bra :love:). Somnade fö i hans öra igår, det är väldigt mysigt. Synd nog ska han inte jobba natt nästa sväng, det finns inget som får mig att somna så bra som att höra riggen :o :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka