Längtar efter att få sova..men är kvar på jobbet någon timme till..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du stämt träff med John B ikväll då?Längtar efter att få sova..men är kvar på jobbet någon timme till..
Har du stämt träff med John B ikväll då?
Jag har ringt men han svarar inte. Hoppas han hittar till mig.
Han sover nu förstår du väl! Han jobbar ju nattskiftet
Nä, Halv sju!jo... det är ju en gammal liten man ser det ut på bilderna från Razzel. Visst var det Razzel programmet hette.
Lila är bra för att bli o-ensamHaft en bra helg.
men var lite för kåt i lördags.. i min ensamhet. Det var inte bra.
Att jag var ensam då alltså.
Plus ett på den. Måste hastigt och lustigt norrut igen, ska på superspännande arbetsintervju, och överväger att riskera tåget för att slippa köra. Det sket sig med övernattning längs vägen igen...Jag tycker framförallt att landet är för avlångt.. Så långt upp till norrland. Kanske kan man montera ihop landet mer som en våningssäng? med flera våningar?
Fantasi, min kära @stjarnhimmel , fantasi... Good shit!Jag tror också att det är ett annat problem med vänner i byrålådan...
De kan ju inte lägga sig uppe på en eller trycka upp en mot väggen... såna behov kan de inte tillfredsställa...
Är det bara jag som går läskiga vibbar av den där?Men han är ju jättesöt!
Honom bumpar jag gärna. Tyckte han var riktigt nice när jag läste seriernaMen den här då kanske?
*för de som inte är serienördar: Det är Neil Gaimans "Sandman". Personligen tycker jag syrran Death är coolare *
Jooodå, om han är Gaimans SandmanJohn Blund bumpar man inte med
Vi är inte alls överens. Snart anmäler jag er för förtal. Jag har inget med dem att göra, jag råkar bara ha hört namnet på deras uppfödare. Sen glömde jag det... Annars skulle jag bussat SDS (Svebska DrakSällskapet) på dem för otillåten avel@Barret tror jag vi kom överens om?
Wohoo!
En av mina chefer har precis bevisat sin idioti. Det kan i förlängningen betyda mer jobb för mig (dvs fakturerbar tid) så det gör eg inget
Men det var fortfarande korkat
Vad ska jag titta på ikväll? Antingen på tv eller nåt bra tv_program som jag missat och som nu finns nu på nån play-sida.
Hoppas att du får sova och vila ut! Det är tungt när omgivningen mår dåligt! Själv har jag en helgnällig make här hemma som har mer ont nu när han blev av med gipset, dessutom är han extremt less på att inte kunna göra något och det går ut lite över oss andra. Han är medveten om det och försöker undvika det så långt som möjligt men ibland rinner det över för honom...Själv ska jag gå o sova. Har inte gjort mycket fysiskt idag men är trött i själen. Halvdåliga nyheter hos läkaren i fredags (som absolut inte behöver vara dåliga) men som vanligt har jag mycket bagage så det triggade saker. Kan heller inte med att folk mår dåligt och det är flera omkring mig som inte mår bra nu och jag känner mig så otillräcklig och kass för att jag inte kan hjälpa mer
Själv ska jag gå o sova. Har inte gjort mycket fysiskt idag men är trött i själen. Halvdåliga nyheter hos läkaren i fredags (som absolut inte behöver vara dåliga) men som vanligt har jag mycket bagage så det triggade saker. Kan heller inte med att folk mår dåligt och det är flera omkring mig som inte mår bra nu och jag känner mig så otillräcklig och kass för att jag inte kan hjälpa mer
Det är kul också... Ibland... Just nu är min stora så snäll att hon håller på och dammsuger!Jösses @Snurrfian när jag läser om din gårdag så är jag "glad" att jag bara har EN...