Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit och gjort Göteborg osäkert på höstlovet, det var en trevlig resa - men låååååååång... varför ligger det så långt bort för? undrade telningen, vad svarar man på det :p
Att tuta vin i dagarna 5 sätter sina spår... :nailbiting: Scatan är seeegare än en dumlekola idag O_o

Varit och gjort Göteborg osäkert på höstlovet, det var en trevlig resa - men låååååååång... varför ligger det så långt bort för? undrade telningen, vad svarar man på det :p
Att tuta vin i dagarna 5 sätter sina spår... :nailbiting: Scatan är seeegare än en dumlekola idag O_o
Ja göteborg ligger alldeles för långt bort! Det borde ligga mycket närmare tycker jag också! Jag tror vi tar och bestämmer att vi flyttar ihop landet lite! :D

Jag tycker framförallt att landet är för avlångt.. Så långt upp till norrland. Kanske kan man montera ihop landet mer som en våningssäng? med flera våningar?
Ja det var en bra idé :up:
Eller att vägarna blir vikta om man viker kartan (förutsätter dock att man HAR en vikbar karta...), då kan man ju vika vilka sträckor man vill... :idea:
Note till lässugna: Mrs Todds genväg av Stephen King :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka