Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska bli moster! I maj så det är en bit kvar men jag är så glad för syrrans skull!
Här i södern fortsätter Einars kusiner att sköta sitt uppdrag alldeles utmärkt.
Sitter på en uteservering i kortärmat och dricker Calypso Coffee
Här i södern fortsätter Einars kusiner att sköta sitt uppdrag alldeles utmärkt.
Sitter på en uteservering i kortärmat och dricker Calypso Coffee
... och nu har långhåret krafsat med något där hon inte borde. Jag är rädd för att kolla vad som hänt
Halloween är slut för den här gången, så det är säkert inget farligt. Säkerligen bara en gammal docka med kniv
Meeeeeeeen stackare... har du ingen i byrålådan att plocka fram dåHaft en bra helg.
men var lite för kåt i lördags.. i min ensamhet. Det var inte bra.
Att jag var ensam då alltså.
Meeeeeeeen stackare... har du ingen i byrålådan att plocka fram då
Ja göteborg ligger alldeles för långt bort! Det borde ligga mycket närmare tycker jag också! Jag tror vi tar och bestämmer att vi flyttar ihop landet lite!Varit och gjort Göteborg osäkert på höstlovet, det var en trevlig resa - men låååååååång... varför ligger det så långt bort för? undrade telningen, vad svarar man på det
Att tuta vin i dagarna 5 sätter sina spår... Scatan är seeegare än en dumlekola idag
Ja göteborg ligger alldeles för långt bort! Det borde ligga mycket närmare tycker jag också! Jag tror vi tar och bestämmer att vi flyttar ihop landet lite!
Ja det var en bra idéJag tycker framförallt att landet är för avlångt.. Så långt upp till norrland. Kanske kan man montera ihop landet mer som en våningssäng? med flera våningar?
Meeeeeeeen stackare... har du ingen i byrålådan att plocka fram då
Om du googlar så kan du säkert hitta sådana dockor också...Jag tror också att det är ett annat problem med vänner i byrålådan...
De kan ju inte lägga sig uppe på en eller trycka upp en mot väggen... såna behov kan de inte tillfredsställa...
nä.. orkar inte.Om du googlar så kan du säkert hitta sådana dockor också...