Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skämma ut sig på dansgolver brukar jag göra när det är skoldisco, ungarna håller på och dör! :D

Rätta takter, di små ska härdas! :up: Höll på att skratta ihäl mig på P&L i somras, var en kille som ansåg att han var ascool och jättekreddig... problemet var bara att han var där med sin mamma, förmodligen för att han var under 18 :D Mamma tyckte dessutom att musiken var rolig och studsade med, dvs ÄNNU mer pinsam! :rofl:

När jag hörde hur han snackade med sin kompis (i samma ålder) kände jag mig som typ 100 :o någonstans på vägen vann cynikern i mig över idealisten :meh:

Fast göra bort mig har jag inga problem med, jädrar vad jag diggade på Sabaton i somras! :cool:

:D du får väl träna dem! :D Allt går bara man är tillräckligt galen... ;)

Du får komma hit och testa med Missia. Jag har mycket plåster och är inte rädd för att se blod :rofl:

Förresten, god jaktlycka idag. Vad ska du jaga? Hoppetossar?

Jag drömmer fortfarande om harstuvningen vi fick hos grannarna :d det var så gott.

Du får komma hit och testa med Missia. Jag har mycket plåster och är inte rädd för att se blod :rofl:

Förresten, god jaktlycka idag. Vad ska du jaga? Hoppetossar?

Jag drömmer fortfarande om harstuvningen vi fick hos grannarna :d det var så gott.
Alltså katter och jag håller oss gärna på en varsin kant, kommer de fram och vill bli kelade så gör jag gärna det men jag skulle aldrig söka upp en katt för att kela... Stallkatten och jag hade en bra relation, hon tog möss, jag matade henne, gosade ett par minuter och sen skötte vi vårt igen. Andra tyckte att hon var osocial och tråkig katt, jag tyckte att hon var perfekt! ;)

Vi får skjuta rådjur och hjort idag, men vi ska jaga bredvid ett annat jaktlag som även har älg kvar och vi har sagt att kommer hunden med älg så är det okej att skjuta för dem. Jag blev inbjuden till dem som hundförare först men så var det fler i vårat jaktlag som ville jaga så då blev det så här istället. ;) Hunden och djuren har ju ingen koll på gränserna! :D

Jag vet inte om ni kommer ihåg min förra shoppingtur med det stora BARNET av honkön nära tonårsåldern men den var ungefär som en halloween film, så med skräck gav jag mig idag iväg för att köpa vinterjacka och vinterskor till ovan nämnda barn som dessutom var på extremt dåligt humör redan innan vi kom ut till bilen. Så pass att hon satte sig i baksätet för att slippa sitta bredvid mig... Jag försökte peppa mig själv till ett enormt tålamod och det började fint med att hon vägrade titta på skor innan hon hade hittat en jacka... Jackan som hon hade tittat ut fanns inte i hennes storlek och där någonstans kände jag att det kunde barka helt åt skogen.... :nailbiting: Men någon ville mig väl! Helt plötsligt får hon syn på en jacka som hon vill ha, i hennes storlek och till ett mycket humant pris! Glad i hågen ger vi oss över till skorna och jag förbereder mig för att ta fram alla skor åt henne, tji fick jag, första paret jag stoppade fram för knappa 500 kr blev klara favoriter och dottern blev på ett allt mer sprudlande humör! Vi lyckades även plocka på oss en fleecetröja och ett par vinterhandskar åt henne. Sen blev det lite mer tröttsamt när kassan hade pajat ihop det var en kassa som fungerade på typ 20 kunder som stod i kö, men det gick det med! Sen har vi handlat mat och nu har det tittats på tv och vi fick ett extra barn över natten och nu ska jag snart göra hemgjord pizza åt hela gänget.

Gamle Einar är kvar hemma men har gått i ide :(.
Alla de andra värme-drakarna flyttade däremot söderut tidigare i år och du hittar dom nog i Nerja med varsin paraplydrink i handen :devil:.
Du kan ju hälsa till dom när du ändå är där...

Isdrakarna tror jag att @Barret har buskavel på, eftersom hon ivrigt förnekar det så är det nog sant :devil::D:D.
Näää, jag har ingen buskavel. Prickarna grävde upp de sista i mammas trädgård igår...

Hej förresten! Jag vet att ni har saknat mig men jag skyller på Stockholm. Det är som ett stort svart hål som suger in dagarna tills man helt tappar kollen :meh::nailbiting:

Näää, jag har ingen buskavel. Prickarna grävde upp de sista i mammas trädgård igår...

Hej förresten! Jag vet att ni har saknat mig men jag skyller på Stockholm. Det är som ett stort svart hål som suger in dagarna tills man helt tappar kollen :meh::nailbiting:
Stockholm är farliga saker!! :nailbiting: Välkommen tillbaka till verkligheten! :love:

Välkommen tillbaks till verkligheten, du är djupt saknad :angel:

Att korvarna grävde upp buskarna igår, betyder ju bara att buskaveln pågick ända tills i förgår:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka