Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kände jag mig extremt gammal när min spontana tanke var, "fy vad jobbigt"
Skämma ut sig på dansgolver brukar jag göra när det är skoldisco, ungarna håller på och dör!
Zzzzzoova är nåt av det bästa som finns
Du får sätta täcken på dem när de går ut!Två blöta katter in... check. Snart blöt gästsäng/dator/papper (eller allihopa!) när långhåret ska torka sig
Du får sätta täcken på dem när de går ut!
du får väl träna dem! Allt går bara man är tillräckligt galen...Tror inte det... då kommer de att se ut så här ! Det är tillräckligt illa när jag har in dem i burarna för att åka bil
Jag tycker dessutom om att ha min händer intakta
du får väl träna dem! Allt går bara man är tillräckligt galen...
Alltså katter och jag håller oss gärna på en varsin kant, kommer de fram och vill bli kelade så gör jag gärna det men jag skulle aldrig söka upp en katt för att kela... Stallkatten och jag hade en bra relation, hon tog möss, jag matade henne, gosade ett par minuter och sen skötte vi vårt igen. Andra tyckte att hon var osocial och tråkig katt, jag tyckte att hon var perfekt!Du får komma hit och testa med Missia. Jag har mycket plåster och är inte rädd för att se blod
Förresten, god jaktlycka idag. Vad ska du jaga? Hoppetossar?
Jag drömmer fortfarande om harstuvningen vi fick hos grannarna det var så gott.
Näää, jag har ingen buskavel. Prickarna grävde upp de sista i mammas trädgård igår...Gamle Einar är kvar hemma men har gått i ide .
Alla de andra värme-drakarna flyttade däremot söderut tidigare i år och du hittar dom nog i Nerja med varsin paraplydrink i handen .
Du kan ju hälsa till dom när du ändå är där...
Isdrakarna tror jag att @Barret har buskavel på, eftersom hon ivrigt förnekar det så är det nog sant .
Stockholm är farliga saker!! Välkommen tillbaka till verkligheten!Näää, jag har ingen buskavel. Prickarna grävde upp de sista i mammas trädgård igår...
Hej förresten! Jag vet att ni har saknat mig men jag skyller på Stockholm. Det är som ett stort svart hål som suger in dagarna tills man helt tappar kollen
Näää, jag har ingen buskavel. Prickarna grävde upp de sista i mammas trädgård igår...
Hej förresten! Jag vet att ni har saknat mig men jag skyller på Stockholm. Det är som ett stort svart hål som suger in dagarna tills man helt tappar kollen