Snurrfian
Moderator
AAJJJag har ju lyckats slå mig själv med en geologhammare på smalbenet en gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AAJJJag har ju lyckats slå mig själv med en geologhammare på smalbenet en gång
Åh det lät verkligen jobbigt att äta!@Snurrfian: Det lät som en jätteäckligt middag Vi åt också en klen middag, tupp i vin. Svärmors kyckling från i somras var faktiskt en tupp den här gången (blev ett misstag för något år sedan men unghöna i vin går att äta det också! ). Det blev faktiskt gudomligt gott, med pressad potatis och lite gelé till.
Åh det lät verkligen jobbigt att äta!
Jag gillar inte riktigt det här med att ställa om klockan, jag blir helt tidsvill och förvirrad...
Hästarna uppskattade inte heller att få sin mat en timme senare... Fast de tyckte att kvällsmaten kom alldeles för sent på hösten... Min huligan däremot är van att få mat på olika tider så han bryr sig inte ett dugg om det är en timme hit eller dit!Jag klarar tidsomställningen bra men attans när jag jobbade på ett jordbruk. Korna tyckte INTE om att ändra sina tider. På hösten gick det väl an men en timme senare på våren var verkligen inte populärt
Det är det inte alls.Är en -dag idag...
Det är det inte alls.
Det finns inget sätt att jobba hemifrån en dag i veckan tex? Maken jobbar visserligen 12h dagar men å andra sidan har han 5 min hem och krisar det kan han komma ifrån när som helst...Ska kolla upp möjligheten att jobba deltid. När man jobbar heltid känns det som man inte gör nåt annat. Jobba 8 h samt drygt 3 h resande per dag... är hemifrån drygt 11 h per dag...
Ska kolla upp möjligheten att jobba deltid. När man jobbar heltid känns det som man inte gör nåt annat. Jobba 8 h samt drygt 3 h resande per dag... är hemifrån drygt 11 h per dag...
Testa åka hemifrån söndag kl 2-3 på em och sedan komma hem fredag em-kväll. Tur man har internet så man kan sköta det mesta av ärenden och betalningar den vägen när man väl kommit åt posten vill säga Sedan går halva lördagen till tvätt och resten av tiden till mat och sova känns det som.