Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snön vräker ner. Tur att jag bytte däck i torsdags. Hade inte varit kul att köra 8 mil till jobbet i morgon annars.
Hoppas bara att den får ligga så vi slipper lera och is.

Snön vräker ner. Tur att jag bytte däck i torsdags. Hade inte varit kul att köra 8 mil till jobbet i morgon annars.
Hoppas bara att den får ligga så vi slipper lera och is.

Största ogilla knappen jag kan hitta. Tycker inte om snö och is på vägarna, den kan ligga bredvid.

Annars vore ju det här något för politikerna att ta tag i: Lagstifta mot temperaturer lägre än +12 c :idea:

Största ogilla knappen jag kan hitta. Tycker inte om snö och is på vägarna, den kan ligga bredvid.

Annars vore ju det här något för politikerna att ta tag i: Lagstifta mot temperaturer lägre än +12 c :idea:
Nu ska du inte vara sån!! Det är ju härligt med snö! Fast det får gärna vänta i Mellansverige till mitten av november... :angel:

:wtf: nooooooooooooooo - inte snö än :crazy::down:

Nu ska du inte vara sån!! Det är ju härligt med snö! Fast det får gärna vänta i Mellansverige till mitten av november... :angel:

Hellre snö än is eller lera. Nu är det plusgrader så det lär väl inte ligga kvar.
Har fortfarande ångest sen min första vinter i Småland. Nån plusgrad och konstant gråmulet. Var som att leva i ett moln hela tiden. Alla sa att jag måste ju tycka det var skönt att det var ljusare. Vadå ljusare? 20 minuter sol på hela december. Det var ju aldrig ljust! :eek::mad:

Blä! En till positiv sak med att bo i norr. Här finns inga älgflugor.
Själv har jag tack och lov aldrig sett någon annat än på bild.
Hellre snö än is eller lera. Nu är det plusgrader så det lär väl inte ligga kvar.
Har fortfarande ångest sen min första vinter i Småland. Nån plusgrad och konstant gråmulet. Var som att leva i ett moln hela tiden. Alla sa att jag måste ju tycka det var skönt att det var ljusare. Vadå ljusare? 20 minuter sol på hela december. Det var ju aldrig ljust! :eek::mad:
Jag håller med dig, inte fasen är det ljusare här nere än uppe i norr vintertid, hoppas verkligen att det inte blir en lika regnig och eländig vinter som förra året. Jag var så nöjd vintern när snön låg från november till mars och sedan snabbt smälte bort, fy fan för snöfattiga vintrar! :wtf:

Hint:
dc6nz8dc9.jpeg

Stor kram härifrån också :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka