Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv har jag varit ute med shoppingvagnen idag.
Jag förstår inte, det blir så sabla dyrt varenda gång jag är ute och handlar hö?
Själv har jag varit ute med shoppingvagnen idag.
Det bidde 200 kg hö, som jag efter visst svärande och en hel del irritation till slut lyckades baxa in i foderbordet på egen hand, men jag fick koppla loss släpet för att kunna komma loss och ut med bil och släp efter att jag kopplat om för att komma loss ur leran.
När jag ändå hade kärran med mig åkte jag förbi Plantagen och köpte 10 säckar jord till mina planteringar, bara ca 800 lökar som ska ner i jorden + lite rosor och andra buskar. Jag köpte även 20 kg grillkol, 10 kg hampfrön, 2 par sockar, 2 kabinhakar, 2 hinkhållare, 10 kg jordnötter, 1 rökt skinka, 3 paket rökt sidfläsk, 3 kg fläskkarré, två paket finn crisp, 1 kg färsk ingefära, citroner, svenska äpplen (mina är pressade till cider), en dunk rödvin, en whisky och tre ark sandpapper.
Jag förstår inte, det blir så sabla dyrt varenda gång jag är ute och handlar hö?
Ikväll blir det grillad entrecôte, ett par skivor sidfläsk, grillad squash, rödlök, grön sparris och vin.
Ingen kilning dock.
En helkväll alltså! Fast sjutton vet vad du ska ha sandpapperet till? Eller jag kanske inte vill veta
Jag tycker dessutom att det var lite roligt att sandpapperet kom sist, som en lite eftertanke efter alkoholen
Har det inte räckt med 10 kg jordnötter och en dunk vin för en helkväll??Jag förstår inte, det blir så sabla dyrt varenda gång jag är ute och handlar hö?
Manar du att jag tog i för mkt med höet?Har det inte räckt med 10 kg jordnötter och en dunk vin för en helkväll??
En helkväll alltså! Fast sjutton vet vad du ska ha sandpapperet till? Eller jag kanske inte vill veta
Jag tycker dessutom att det var lite roligt att sandpapperet kom sist, som en lite eftertanke efter alkoholen
Meh, inte avslöja mig sådär inför alla!Hörde rykten om att @Mia_R skal på semester till öknen, så hon tog väl fel på sandpapper och karta
Det var sandpappret som gjorde att kostnaderna skenade. Är ju snart vinter så sand är en bristvara i stil med svarta diamanterSjälv har jag varit ute med shoppingvagnen idag.
Det bidde 200 kg hö, som jag efter visst svärande och en hel del irritation till slut lyckades baxa in i foderbordet på egen hand, men jag fick koppla loss släpet för att kunna komma loss och ut med bil och släp efter att jag kopplat om för att komma loss ur leran.
När jag ändå hade kärran med mig åkte jag förbi Plantagen och köpte 10 säckar jord till mina planteringar, bara ca 800 lökar som ska ner i jorden + lite rosor och andra buskar. Jag köpte även 20 kg grillkol, 10 kg hampfrön, 2 par sockar, 2 kabinhakar, 2 hinkhållare, 10 kg jordnötter, 1 rökt skinka, 3 paket rökt sidfläsk, 3 kg fläskkarré, två paket finn crisp, 1 kg färsk ingefära, citroner, svenska äpplen (mina är pressade till cider), en dunk rödvin, en whisky och tre ark sandpapper.
Ikväll blir det grillad entrecôte, ett par skivor sidfläsk, grillad squash, rödlök, grön sparris och vin.
Ingen kilning dock.
Jag tycker att du ska byta kläder nu när du har rena kläder tvättade! För det var väl det du funderade på?
Du jag önskar att det var ngt sådant det handlade om... Och inte ngt som får magen att vända sig..
Då har du något annat att fundera på en stund!Jag pratar tyvärr inte internetspråk så jag vet inte ad det betyder...
Jag pratar tyvärr inte internetspråk så jag vet inte ad det betyder...
Styrke-kram vad det än gäller!!Du jag önskar att det var ngt sådant det handlade om... Och inte ngt som får magen att vända sig..
Det här inlägget var svårt att bara trycka gilla på...Nu har jag varit ute på mossen och gått igen, inget horn upphittat men jag är blöt, hunden glad och det var rätt trevligt!
Större problem är att hydrofonen/vattenpumpen verkar ha sagt upp bekantskapen med oss...
Det här inlägget var svårt att bara trycka gilla på...
Första delen gillas skarpt
Andra delen ogillas som attan