Jag vet, men jag måste ju få vara glad åt nåt.Jag tycker inte att det är okej att skriva sådana där saker i tråden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet, men jag måste ju få vara glad åt nåt.Jag tycker inte att det är okej att skriva sådana där saker i tråden...
Okej då... Du får väl det då...Jag vet, men jag måste ju få vara glad åt nåt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag skriver kontrakt på min lägenhet i morgon! Jag ska flytta hemifrån, igen, och äntligen få rå mig själv igen.
Gamle Einar är kvar hemma men har gått i ide .Isdrakarna har gått bananas! Det har snöat hela natten, nu regnar det och det blåser storm.
Tur att @stjarnhimmel @Scata eller vem det nu är som bestämmer har skickat Einar till Nerja.
Jag hade hoppats på att få jaga imorgon men jaktledaren muttrar om att det är blött och kallt så jag vet inte riktigt... På söndag ska jag åka på långtur med barnen för de ska tävla i skytte igen....Vad ska alla göra för roligt helgen? Jag packar upp flyttkartonger....
Jag ska hålla hoppkurs. Får då också hälsa på em kompis jag inte träffar så ofta.Vad ska alla göra för roligt helgen? Jag packar upp flyttkartonger....
Jag funderar på att dra iväg till Strömstad jag. (höhö) Eller är det dumt?
Nä, det är inte ett dugg kul. Jag har testat men hälsa på vänner är ju trevligt.Åka till Strömstad och trängas med norrmän på systemet tycker jag inte låter roligt
Vad ska alla göra för roligt helgen? Jag packar upp flyttkartonger....
Jag fick komma ut i skogen men jag borde kanske ha låtit bli... Nu har jag ett hack i knät istället... Men jag svimmade åtminstone inte ute i skogen, det var bra! Snacka om klantig, jag trodde att det bara var gräs och drog benet igenom, men där var det en avsågad gren som slog rakt in i knät, det svartnade för ögonen och jag fick ställa mig med huvudet mot knäna för att andas en stund. Sen släppte den värsta smärtan och jag lyckades ta mig till mina jaktkamrater. Sen skulle jag stå på pass och stod och fundera på om mina nya byxor hade börja läckt in vatten för det kändes som om det rann på benet... När jag kom hem så insåg jag att det var blod som rann från knät... Nåja nu har jag ett plåster med Yoda på så nu blir det nog bra! Må kraften vara med mig!
Jag fick komma ut i skogen men jag borde kanske ha låtit bli... Nu har jag ett hack i knät istället... Men jag svimmade åtminstone inte ute i skogen, det var bra! Snacka om klantig, jag trodde att det bara var gräs och drog benet igenom, men där var det en avsågad gren som slog rakt in i knät, det svartnade för ögonen och jag fick ställa mig med huvudet mot knäna för att andas en stund. Sen släppte den värsta smärtan och jag lyckades ta mig till mina jaktkamrater. Sen skulle jag stå på pass och stod och fundera på om mina nya byxor hade börja läckt in vatten för det kändes som om det rann på benet... När jag kom hem så insåg jag att det var blod som rann från knät... Nåja nu har jag ett plåster med Yoda på så nu blir det nog bra! Må kraften vara med mig!
Åh fy sjutton hoppas knäet piggnar på sig snabbt. Klart kraften är med dig! (det där är studs-Yoda i det här fallet).
Jag körde in en torr bit av en rot i benet (på insidan strax under knäet) när jag var ute i fält för några år sedan. Jaktbyxorna höll (de följde med in i såret) så jag fattade inte först att jag hade ett sår. När vi kom tillbaka till bilen kändes det konstigt så jag drog upp byxbenet och sade sedan till chefen att vi måste nog uppsöka någon vårdinrättning (det rann blod rätt bra ner i kängan) Det behövde inte sys men jag fick en stelkrampsspruta
Tycker att det är ganska onödigt att köra in saker i både ben och armar så att det blöder, så det är något jag undviker. Skrapsår med skorper däremot det är saker det, fast brukar aldrig upptäcka dem innan jag ska lägga mig, byta kläder eller duscha.
Jag har ju lyckats slå mig själv med en geologhammare på smalbenet en gång