Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh Erik är en av oss!
Själv ska jag försöka bota min huvudvärk genom att gå och lägga mig... Jag ska upp tidigt imorgon för då ska jag få gå ut i skogen!! Inte jaga utan bara som hundförare men det ska bli jättekul!
Fördelen med att vara hundförare är att jag dels har gps, dels har radio och dels är klädd så att jag syns!Låt nu inte HUNDEN leda dig vilse där ute bland träden, vill ju inte mista vår käraste moderator nu när MODERULLAN inte synts till på några veckor
Njae, ansiktsboken har jag inte. Har aldrig riktigt begripit mig pa det dar (och nej, jag har inga forutfattade meningar what so ever )FB har väl några sidor också, om du har FB förstås
Kan man se annonserna i tidningen Ridsport på nätet nuförtiden? Förr kunde man det
Eller i alla fall Eriks barn.Åh Erik är en av oss!
Själv ska jag försöka bota min huvudvärk genom att gå och lägga mig... Jag ska upp tidigt imorgon för då ska jag få gå ut i skogen!! Inte jaga utan bara som hundförare men det ska bli jättekul!
Jag är svettig, trött, blöt, glad och lite sur över att jag tappade bort hornet jag har till inkallning på hunden... Sen gick jag lite vilse också.. Men det är smällar man får ta! Jävla GPS som inte visade som jag ville... Hunden drev och drev men åt fel håll... Alla såg mängder av älg men ingen hjort eller vildsvin som de fick skjuta. En älgtjur kom klampande när jag blåste i hornet... Och stod sen och tittade på mig en annan när jag blåste, pratade lite, drack lite kaffe, blåste lite till...
Japp Det är helt sinnessjukt vad mycket älg det är på våra marker, de sköt fullt igår och de skulle kunna skjuta lika mycket till...De retas med er de !
Om den lipade åt dig så var det nog Hälge...En älgtjur kom klampande när jag blåste i hornet... Och stod sen och tittade på mig en annan när jag blåste, pratade lite, drack lite kaffe, blåste lite till...
Jag tror att vi har en hel stam med Hälge i våra skogar... Under vintern när vi jagar rådjur brukar de komma och gå efter mig en si så där 2-3 stycken och bara kolla vad jag gör...Om den lipade åt dig så var det nog Hälge...
Grattis!till Sthlm på fredag då jag hastigt och lustigt kom med på en webbredaktörskurs som jag velat gå ett bra tag.
Det jävligaste är över, nu är det bara sorg och saknad men du slipper gruva dig för det som redan är gjort. Beklagar så väldigt mycket.Tack, allihop, för medkännande. Allt gick bra igår (förutom att gammeltanten blev skitsur när de satte lugnande sprutan i nacken). Sedan fick hon somna i min famn innan de gav den sista injektionen. Hon somnade in strax före 17-tiden. Det var tungt men tack och lov hade jag hundarna och den andra katten som tvingade mig att hålla ihop. Kallsinnigt som det må låta har jag inte tid att bryta ihop nu. Måste hitta nytt hem till kvarvarande katten samtidigt som jag ska lösa nerfärd (och stopp på vägen) till Sthlm på fredag då jag hastigt och lustigt kom med på en webbredaktörskurs som jag velat gå ett bra tag.
Gammeltanten har det nog bättre nu när hon kan klättra i träd och jaga ekorrar tillsammans med lillkatten (som dog förra året) utan att ha ont i höfterna eller stressas av sköldkörteln. Men hon är och kommer förbli saknad här
Det verkar konstigt! Men å andra sidan fick jag ingen att gå med på whiskyprovning heller, fast det var visserligen inte gratis...Varför vill ingen gå på och se Markus Krunegård med mig.
Det är ju gratis och allt.