Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh Erik är en av oss! :love:

Själv ska jag försöka bota min huvudvärk genom att gå och lägga mig... Jag ska upp tidigt imorgon för då ska jag få gå ut i skogen!! Inte jaga utan bara som hundförare men det ska bli jättekul! :D

Låt nu inte HUNDEN leda dig vilse där ute bland träden, vill ju inte mista vår käraste moderator nu när MODERULLAN inte synts till på några veckor:D

Fick precis en fråga om vi: "möjligtvis kunde åka till enhörnings-fabriken".

Vissa önskemål är svårare att förverkliga än andra.

Stulet från Erik Adielssons twitter. :D
Åh Erik är en av oss! :love:

Själv ska jag försöka bota min huvudvärk genom att gå och lägga mig... Jag ska upp tidigt imorgon för då ska jag få gå ut i skogen!! Inte jaga utan bara som hundförare men det ska bli jättekul! :D
Eller i alla fall Eriks barn.
Ha en god tur i skogen.

Jag är svettig, trött, blöt, glad och lite sur över att jag tappade bort hornet jag har till inkallning på hunden... Sen gick jag lite vilse också.. Men det är smällar man får ta! :D Jävla GPS som inte visade som jag ville... Hunden drev och drev men åt fel håll... Alla såg mängder av älg men ingen hjort eller vildsvin som de fick skjuta. En älgtjur kom klampande när jag blåste i hornet... Och stod sen och tittade på mig en annan när jag blåste, pratade lite, drack lite kaffe, blåste lite till...

Jag är svettig, trött, blöt, glad och lite sur över att jag tappade bort hornet jag har till inkallning på hunden... Sen gick jag lite vilse också.. Men det är smällar man får ta! :D Jävla GPS som inte visade som jag ville... Hunden drev och drev men åt fel håll... Alla såg mängder av älg men ingen hjort eller vildsvin som de fick skjuta. En älgtjur kom klampande när jag blåste i hornet... Och stod sen och tittade på mig en annan när jag blåste, pratade lite, drack lite kaffe, blåste lite till...

De retas med er de :devil:!

Tack, allihop, för medkännande. Allt gick bra igår (förutom att gammeltanten blev skitsur när de satte lugnande sprutan i nacken). Sedan fick hon somna i min famn innan de gav den sista injektionen. Hon somnade in strax före 17-tiden. Det var tungt men tack och lov hade jag hundarna och den andra katten som tvingade mig att hålla ihop. Kallsinnigt som det må låta har jag inte tid att bryta ihop nu. Måste hitta nytt hem till kvarvarande katten samtidigt som jag ska lösa nerfärd (och stopp på vägen) till Sthlm på fredag då jag hastigt och lustigt kom med på en webbredaktörskurs som jag velat gå ett bra tag.

Gammeltanten har det nog bättre nu när hon kan klättra i träd och jaga ekorrar tillsammans med lillkatten (som dog förra året) utan att ha ont i höfterna eller stressas av sköldkörteln. Men hon är och kommer förbli saknad här :love::(

Tack, allihop, för medkännande. Allt gick bra igår (förutom att gammeltanten blev skitsur när de satte lugnande sprutan i nacken). Sedan fick hon somna i min famn innan de gav den sista injektionen. Hon somnade in strax före 17-tiden. Det var tungt men tack och lov hade jag hundarna och den andra katten som tvingade mig att hålla ihop. Kallsinnigt som det må låta har jag inte tid att bryta ihop nu. Måste hitta nytt hem till kvarvarande katten samtidigt som jag ska lösa nerfärd (och stopp på vägen) till Sthlm på fredag då jag hastigt och lustigt kom med på en webbredaktörskurs som jag velat gå ett bra tag.

Gammeltanten har det nog bättre nu när hon kan klättra i träd och jaga ekorrar tillsammans med lillkatten (som dog förra året) utan att ha ont i höfterna eller stressas av sköldkörteln. Men hon är och kommer förbli saknad här :love::(
Det jävligaste är över, nu är det bara sorg och saknad men du slipper gruva dig för det som redan är gjort. Beklagar så väldigt mycket. :cry:

Varför vill ingen gå på och se Markus Krunegård med mig. :(
Det är ju gratis och allt.
Det verkar konstigt! Men å andra sidan fick jag ingen att gå med på whiskyprovning heller, fast det var visserligen inte gratis...

Själv har jag roat mig med att skriva nationellt prov i svenska idag... :crazy: Jag hatar att skriva för hand, jag kom på att jag skulle ha med ett stycke till och då var det bara att skriva om allt från början igen... Hade jag fått skriva på datorn så hade jag bara skrivit in det...
Sen har jag har haft fem ungar här hemma, varav 3 BARN av honkön, nästan tonåringar som ska på disco... Det stinker hårspray, nagellack och vad det nu är och jag är trött i öronen av fniss och pladder... Nu är de tre iväg körda, jag hjälpte till och ställde i ordning lite och nu ska jag snart köra iväg de två yngsta som ska på discot...

fine.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka