Luktar han fisk???Vi har strömming igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Luktar han fisk???Vi har strömming igen!
Det är väl snällt? Någon berömmer en för att man tar sig igenom ytterligare ett års vedermödor!Är det förresten bara jag som reagerar på att man får en trofé när man fyller år? Känns lite som "Bra jobbat! Du lyckades överleva ännu ett år!"
Är det förresten bara jag som reagerar på att man får en trofé när man fyller år? Känns lite som "Bra jobbat! Du lyckades överleva ännu ett år!"
Vilken bra idéKan man göra slut med hösten? Nollgradigt och ösregn är inte min tekopp.
Men det är ju som att säga GRATTIS till alla över 30...Är det förresten bara jag som reagerar på att man får en trofé när man fyller år? Känns lite som "Bra jobbat! Du lyckades överleva ännu ett år!"
Det var precis så jag tänkte. ☺Vilken bra idé
HÖSTEN!! JAG GÖR SLUT NU! DET ÄR ÖVER!
Om du bemödar dig med att komma med +10 grader, sol och vindstilla kan jag tänka mig att ta dig tillbaka
Jag måste skryta lite... -17 kilo på ca 18 månader. Vågen visar äntligen siffror under 70 kilo. Kanske borde börja göra något på riktigt för att komma i form?
Kan man göra slut med hösten? Nollgradigt och ösregn är inte min tekopp.
Är tur att jag jobbar hemifrån idag. Har snöat längre norrut och jag har sommardäcken på.
Vilken bra idé
HÖSTEN!! JAG GÖR SLUT NU! DET ÄR ÖVER!
Om du bemödar dig med att komma med +10 grader, sol och vindstilla kan jag tänka mig att ta dig tillbaka
Är det förresten bara jag som reagerar på att man får en trofé när man fyller år? Känns lite som "Bra jobbat! Du lyckades överleva ännu ett år!"
Ge din granne en stor och lång kram från mig som tack å alla hästars vägnar.Jag tycker att ni är taskiga mot hösten, regnet kan jag visserligen göra slut med, men de här första dagarna med nästan lite frost i näsan och härliga färger. Dessutom innebär höst lika med jakt och det vill jag absolut inte vara utan!
Själv blev jag erbjuden en gratis häst i morse! En granne var på väg till slakt och stannade och frågade om jag vill ha hästen istället, jag skulle få den gratis... Lite sugen blev jag men samtidigt så vet jag att jag inte har tid och en 7 årig varmblodstravare som inte kan springa... Det finns mängder av dem... Grannen hade helt klart ågren att göra sig av med hästen men hen hade försökt sälja den ett år och det finns gränser för hur många hästar man kan ha... Det hade ringt folk från Malta som ville köpa men då ville hen hellre slakta själva och veta att det hade gått rätt till. Vi konstatera att det är nackdelen med att ha djur, man måste ta ansvaret och se till att de får avsluta sina liv på ett bra sätt också.
Nu har jag början på kvällsmaten på gång, en härlig köttgryta på vildsvin!
Tror du vi vill prata med dig när du gör så här????? Va?Va?Host host...
Och förkylningsbaciller till er alla från mig ....,
Tackar! Fr o m nästa år får ni alltså inte säga grattis till mig, förresten?Men det är ju som att säga GRATTIS till alla över 30...
GRATTIS ditt gamla BARR
De var helt ok, sov hela dagen efter en 5 kms promGrattis Barret! Hoppas prickikorvarna är snälla mot dig idag! . Har du vägarna förbi kan vi bjuda på mat, jag är ju inte så långt ifrån dig (Doro)