Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ajdå @Jeps :down: Det här hällregnet som är hemma vid mig kan få vem som helst att deppa ihop. Men jag tänker tända en brasa och så sätta mig med min uppsats igen, nu har jag fått tillbaka mammas synpunkter och det är väl som jag anade... Det kommer nog att sluta med att jag skriver om den helt och hållet... :D Jag har ju ändå tre dagar på mig till ett nytt utkast ska vara inne! :up:

Jag sitter helt ensam på jobbet och har tråkigt. Börjar ha kommit i kapp med pappersjobbet jag ska göra. Ger mig då in i idiottrådar på hästforum på FB. :banghead::banghead::banghead::banghead:
Dumma, dumma mig. Varför kan jag inte låta bli!
:D Det finns en anledning till varför jag inte är med i några hästtrådar på FB! :D Jag håller mig till min Wachtlar, stickning och vävning. Sen har jag visserligen gruppen återbruk som fladdrar förbi men den ska jag nog gå ur för där är det enbart vita möbler och tjafs... Åh så gruppen Family living-true story, fantastisk skön grupp när man tycker att man inte hinner med hemmet! Sen en massa andra små grupper men det är mer "samla ett gäng vänner" :D

:D Det finns en anledning till varför jag inte är med i några hästtrådar på FB! :D Jag håller mig till min Wachtlar, stickning och vävning. Sen har jag visserligen gruppen återbruk som fladdrar förbi men den ska jag nog gå ur för där är det enbart vita möbler och tjafs... Åh så gruppen Family living-true story, fantastisk skön grupp när man tycker att man inte hinner med hemmet! Sen en massa andra små grupper men det är mer "samla ett gäng vänner" :D
Man ska inte ge sig in i diskussioner om vaccin över huvudtaget.

Ajdå @Jeps :down: Det här hällregnet som är hemma vid mig kan få vem som helst att deppa ihop. Men jag tänker tända en brasa och så sätta mig med min uppsats igen, nu har jag fått tillbaka mammas synpunkter och det är väl som jag anade... Det kommer nog att sluta med att jag skriver om den helt och hållet... :D Jag har ju ändå tre dagar på mig till ett nytt utkast ska vara inne! :up:

Pissväder här också :down: och råkallt som sjutton :down: :down: Särbon är grinig för han måste vara ute och reparera grävaren och jag är grinig för jag måste ut och bära in ved :wtf:

Fast vi får go'middag iaf :up: en av svärmors tuppkycklingar från i sommar kommer att hastigt avlida och sedan få bada i rödvin och diverse andra gotter :d

Sade den inte till innan den gick då, så du vet vart den är?

Den kanske hade något möte på ett annat ställe? :D

Vad vitsiga ni var nu då :mad: passa er så jag inte skickar eldrakar på er så ni blir utan också! :sneaky:

289016343.png

Sitter och funderar på hur jag bäst ska införliva den ondskefulla, lättstötta bilfén i tråden... Samtidigt som jag stickar för fullt på liten pricks nya tröja. Och andas in de hälsosamma ångorna från Eau de la Hundfjärt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka