Japp, jag och Arnold...Fast det coolaste är nog pumphagel (har sett för mycket actionfilmer )!
Fast man får ju inte jaga på MC
Men man får ta hästen...
Då blir det jag och Clint...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, jag och Arnold...Fast det coolaste är nog pumphagel (har sett för mycket actionfilmer )!
ValfrittPippmodeller, är det olika ställningar? Eller är det när man pippar modeller?
Även på bakhjulsdrivna bilar med lite power... det går två omgångar bakdäck per omgång framdäckFast det kan jag förstå, har man 4WD slits oftast två av däcken snabbare.
Men skönt att få hjälp! Även om det mest brukar göra ont hos naprapaten... Men efter brukar det vara skönt!Priset som veckans stelaste patient hos naprapaten går till:
tada - Superjeps.
Tur man är bäst på nåt i alla fall.
Det är lugnt, det är lite trångt här i skrubben men jag har lyckats bygga ett primitivt modem med hjälp av några toarullar och en använd tandborste. Mottagningen är lite si och så, däremot...Har du låste in @Barret någonstans hemma hos dig? För det sista vi har sett av henne var att hon stämde träff med dig, vilket helt klart gör dig misstänkt...
Västerbottensvarianten?Kol-ugn ja, men kol-ungn? Förkortning för kolikungen? Kol...ung.n?
Du får skicka ett SOS om vi ska komma och rädda dig!Det är lugnt, det är lite trångt här i skrubben men jag har lyckats bygga ett primitivt modem med hjälp av några toarullar och en använd tandborste. Mottagningen är lite si och så, däremot...
Västerbottensvarianten?
Än är det inte skönt. Känner mig rätt öm även om det går bättre att röra på sig.Men skönt att få hjälp! Även om det mest brukar göra ont hos naprapaten... Men efter brukar det vara skönt!
Tack! Jag visste att jag kunde räkna med er, så som ni pratar om pangare och (fågel)jaktDu får skicka ett SOS om vi ska komma och rädda dig!
Kan jag aldrig tänka mig, i AC finns det inga kor på isen.Västerbottensvarianten?
så vacker!!
Knö inte ihop mig med dumduvorna tackVisserligen brukar vi säga att duvor är flygande råttor men vi kan nog knöla in en och annan @Scata om hon blir allt för dum mot dig!
Otroligt vacker! Ta hand om dig!Ville bara säga att idag är det förresten ett år sedan jag fick ta farväl av mitt livs hästkärlek, fina Gullbarr...
Du får skicka ett SOS om vi ska komma och rädda dig!
Ville bara säga att idag är det förresten ett år sedan jag fick ta farväl av mitt livs hästkärlek, fina Gullbarr...
Beklagar sorgen, min allra högst älskade dog allt för tidigt pga benbrott i hagen och den sorgen går aldrig över.Ville bara säga att idag är det förresten ett år sedan jag fick ta farväl av mitt livs hästkärlek, fina Gullbarr...
Det är en fasans jakt... Själv ska jag äntligen släppa hunden och jaga rådjur imorgon bitti!Imorgon blir det fasan-jakt...