Don Schufro

Emmelie

Trådstartare
Någon här på buke som åkt till Blue Hors och seminerat med Don Schufro? Isåfall, vad slutade räkningen på ungefär och gick allt bra?

Sv: Don Schufro

Någon här på buke som åkt till Blue Hors och seminerat med Don Schufro? Isåfall, vad slutade räkningen på ungefär och gick allt bra?

Intressant fråga inför stundande avelssäsong så jag puttar lite :)
DS (och även vår egna Don Primero) är de dressyrhingstar som imponerat mest på mig gällande förärvning. Ridbarhet och riktigt bra skallar, vad kan man mer önska? Trots att det är gamla hingstar så är iaf min personliga uppfattning att de lämnar kvalitet som hävdar sig bra idag.
Hade jag varit i avelssvängen och haft ett bra kompatibelt sto, inga funderingar här inte!

Färskt exempel angående kvalitet:
http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=602110

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 251
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 302
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar