Döende dammsugare?

Jäss! My evil plan is working! Du plockar isär din dammsugare först! :sneaky:

(Nädå, min syster kommer hem från resa imorgon, tänkte nalla verktyg av henne sen. :o)

Jag är INTE säker på att jag får ihop den igen. Det var INTE lätt få bort plastdetaljerna ovanpå... Inte lätt... Men den nya kom idag. Inte är den samma klass som sin gamle kompis inte, men den är okej. Tror jag, vi måste nog vänja oss lite med varandra bara

Kört fast. Behöver en extremt lång förlängning till skruvmejseln till sista skruven.
Ante mig, ta en gammal lång taskig skruvmejsel och fila eller slipa till så den passar i torxen, så brukar jag göra när nån efterbliven idiot placerat skruvar där ingen kommer åt dom annat än med specialmejslar.

Har inte ens en så lång mejsel. Behöver vara 15 cm SMALT för att komma ner. Skruven sitter längst ner i ett smalt rör. Intill en annan grej som skaftet tar i om det är vanligt skaft. Så 15 cm mejaeldel, smal. Och smalt skaft.

Har inte ens en så lång mejsel. Behöver vara 15 cm SMALT för att komma ner. Skruven sitter längst ner i ett smalt rör. Intill en annan grej som skaftet tar i om det är vanligt skaft. Så 15 cm mejaeldel, smal. Och smalt skaft.
Smart konstruktion så ingen ska kunna laga den. Då gäller det att överlista det hela, sånt där drabbas jag av precis hela tiden så jag har blivit specialvertygstillverkningens okrönte konung. :p

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
23 094
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 758
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 734
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka